Νέο "μπλόκο" με τις δηλώσεις υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων

ΔΔΕ Μαγνησίας: "Θα εφαρμόσω τα αναφερόμενα στο δελτίο τύπου και στην διευκρίνηση από το Γενικό Γραμματέα εκλαμβάνοντας τα ως προφορική εντολή (πράξη) σύμφωνα με τον ν 2690/99 αρ. 16, παρ 2"

13/04/2023

Άκουσε το άρθρο

Νέο πρόβλημα έχει προκύψει με τις δηλώσεις προτίμησης σχολείων των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων.

Επειδή στο Δελτίο Τύπου του  Γενικού Γραμματέα Αλ. Κόπτση δεν γίνεται αναφορά σε "τροποποιητικές δηλώσεις", Διευθυντές Εκπαίδευσης και πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων,  έθεσαν ερωτήματα προς το υπουργείο Παιδείας εάν θα κάνουν δεκτές τροποποιητικές δηλώσεις υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων.

Μέχρι στις 2 σήμερα Μ. Πέμπτη το μεσημέρι δεν 'ελαβαν απάντηση, ενώ η προθεσμία λήγει σε μία ώρα , στις 3 μ.μ.

Το esos επικοινώνησε με δύο Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι μας δήλωσαν ότι το Δελτίο Τύπου του κ. Κόπτση  δεν τους καλύπτει νομικά, ως προς τις τροποποιητικές δηλώσεις.

Παράλληλα μας τόνισαν ότι για να κάνουν δεκτές τις τροποποιητικές δηλώσεις ζητούν έγγραφη οδηγία από το υπουργείο Παιδείας

Ο ΔΔΕ Μαγνησίας Σ. Σαβελίδης δήλωσε στο esos  "Θα εφαρμόσω τα αναφερόμενα στο δελτίο τύπου και στην διευκρίνηση από το Γενικό Γραμματέα εκλαμβάνοντας τα ως προφορική εντολή (πράξη) σύμφωνα με τον ν 2690/99 αρ. 16, παρ 2".

Σχόλια (39)

@ alastor
|

απλά και ξεκάθαρα ! αν θεσπιστεί και εναλλαγή προσώπων (πλην ΟΜΟΦΩΝΗΣ απόφασης , πάντα με μυστική ψήφο) στην εξουσία και κάποιες άλλες μικρές δικλίδες....

alastor
|

Επειδή πολλοί εξακολουθούν να αναπαράγουν τη θέση ότι "η ψηφοφορία από το Σύλλογο Διδασκόντων για την επιλογή ΔΣΜ" ήταν η χειρότερη διαδικασία επιλογής ever, η οποία μάλιστα κρίθηκε και αντισυνταγματική, καιρός να πούμε μερικές αλήθειες:
1. Ο τελευταίος πολίτης της χώρας, με μοναδικό προαπαιτούμενο την εγγραφή του στο δημοτολόγιο ενός δήμου, έχει το συνταγματικό δικαίωμα του εκλέγειν. Ψηφίζει τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση της χώρας, το δήμαρχο και το δημοτικό συμβούλιο του δήμου του. Όμως ο εκπαιδευτικός, πολίτης κατά τεκμήριο μορφωμένος, με την κοινωνία να του έχει εκχωρήσει το δικαίωμα να μορφώνει τα παιδιά της, με μέση ηλικία κοντά στα πενήντα πια, θεωρήθηκε πολύ κακό, άθλιο, αλλά και αντισυνταγματικό να έχει λόγο στην εκλογή του διευθυντή του σχολείου του...Μάλιστα.
2. Η κρίση ενός συμβουλίου επιλογής, αποτελούμενο από διορισμένα μέλη, θεωρείται πιο αξιόπιστη και έγκυρη από την κρίση των εκπαιδευτικών ενός σχολείου; Για τη διοίκηση ναι, παρόλο που οι εκπαιδευτικοί κάθε σχολείου, από τους νεότερους έως αυτούς που έχουν συνεχή παρουσία για δεκαετίες, γνωρίζουν πολύ καλύτερα αν ένας διευθυντής παράγει έργο, αν έχει διοικητική επάρκεια, αν αφιερώνει από τον προσωπικό του χρόνο για να επιλύει κάθε είδους προβλήματα της καθημερινής λειτουργίας της μονάδας, αν δημιουργεί καλό κλίμα με συναδέλφους και μαθητές, αν τηρεί τη νομοθεσία, αν είναι δίκαιος, αν, αν, αν..... Τι από όλα αυτά μοριοδοτείται στις κρίσεις ΔΣΜ; Προφανέστατα τίποτα. Εκτός αν αφελώς δεχθούμε ότι, σε μια εικοσάλεπτη συνέντευξη, όλα αυτά θα ξεδιπλωθούν εμπρός στα μέλη του τοπικού συμβουλίου, για να του δώσουν την ανάλογη καλή ή κακή βαθμολογία....Αστειότητες.
3. Καλό θα είναι λοιπόν κάθε εκπαιδευτικός να σκέφτεται τα παραπάνω και να μην βιάζεται να εκφέρει άποψη περί του χειρότερου νόμου κλπ, εκτός βέβαια αν ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν ότι ένα διδακτορικό στην κβαντική φυσική ή στη μοριακή βιολογία, μαζί με μερικά ευρωπαϊκά προγράμματα, τον καθιστούν αυτόματα κατάλληλο για διευθυντή σχολείου.
4. Όσο για την κρίση περί συνταγματικότητας, πηγαίνετε να ρωτήσετε τον κ.Τζαβάρα, κάτι παραπάνω θα έχει να σας πει....

Μετα (τo) master chef, βάλτε το σασμό...
|

...και βγάλτε το σκασμό. (Ο λόγος το λέει.)

Απάντηση σε "Φιλόλογος"
|

Φαντάζομαι το "Φιλόλογος" δεν ισχύει γιατί δεν προκύπτει από τη σύνταξη της παραγράφου σας.

Συνάδελφε, κάθε κυβέρνηση που αναλαμβάνει δεν νομιμοποιείται να τινάζει στον αέρα διαδικασίες που έχουν γίνει με νόμους. Η διοίκηση και το κράτος οφείλει να έχει συνέχεια και συνέπεια.
Μην τρελαίνεστε, μια απλή διαδικασία επιλογής 3000 εξιλαστήριων θυμάτων / λαντζέρηδων είναι η επιλογή διευθυντών. Σιγά τη θέση "στελέχους" που αξίζει να μην κοιμάσαι το βράδυ ή να δουλεύεις Σαββατοκύριακο.
Αφήστε να κυλίσει η διαδικασία να τελειώνουμε να δουλέψουν και τα σχολεία μας.

Απάντηση σε @sel29
|

Συνάδελφε,

εννοείται ότι θα έπρεπε να αξιολογούνται και α΄λλα στοιχεία...
1. Αν γνωρίζουμε από βασικές αρχές διοίκησης και ηγεσίας
2. Αν διαθέτουμε το θεωρητικό υπόβαθρο της διοίκησης και της ηγεσίας
3. Αν γνωρίζουμε από βασικές αρχές παιδαγωγικής
4. Αν διαθέτουμε το θεωρητικό υπόβαθρο της παιδαγωγικής
5. Αν γνωρίζουμε χίλια δυο στοιχεία που απαιτεί ο κλάδος (τεχνικές συναινετικών αποφάσεων, ανάλυση swot κλπ) που είναι σίγουρο ότι μάλλον κανένας μας δεν γνωρίζει, αλλά επειδή δεν γνωρίζει τα απαξιώνει.

Με άλλα λόγια... όλα καλά είναι, αλλά όχι και να ρωτήσουμε τους συναδέλφους αν μας γουστάρουν. Αν δεν τους πιέζει ο διευθυντής θα τον γουστάρουν, αν τους πιέζει δεν θα τον γουστάρουν. Άρα, τι να ψηφίσουν και τι να αφήσουν. Μια χαρά είναι το τωρινό σύστημα. Ωστόσο, παίρνει βελτίωση, π.χ. να μην αφήνει καθένα να βαθμολογεί με ό,τι βαθμό του κατέβει τους υποψηφίους. Αν είναι δυνατόν η συνέντευξη να μπορεί να μαζεύει τα ασυμμάζευτα από τυπικά προσόντα. Τα τυπικά προσόντα αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια πολλών ετών για να ισοσκελίζονται από 5 λεπτά συνέντευξη. Αυτό είναι ντροπή!

@sel29
|

Ελλείψει τυπικών προσόντων να προσμετράται το «φιλότιμο» και η «γνώμη του συλλόγου γονέων»; Δλδ δημόσιες σχεσεις; Ε! Οχι δα!!!

Απάντηση στην @ Ερώτηση...
|

Με τη ΝΔ νιώθω ανασφάλεια και ως πολίτης αυτής της χώρας και ως εκπαιδευτικός. Μια από τις πολλές «δεσμεύσεις και υποσχέσεις» της κυβέρνησης ήταν ότι θα στηρίξει τη μεσαία τάξη . Βλέπετε εσείς να έχει γίνει κάτι τέτοιο; Για το «έργο» της Κεραμέως στην εκπαίδευση καλυτερα να μη μιλήσω μέρα που είναι σήμερα.
Σας προτείνω λοιπόν να ψηφίσετε ΚΙΝΑΛ ΠΑΣΟΚ για να λάμψει ξανά ο ήλιος πάνω από την πολύπαθη Ελλάδα .
Σας δίνω και δεύτερη επιλογή , το ΣΥΡΙΖΑ.
Τα πράγματα στα σχολεία μας ήταν πολύ καλύτερα σίγουρα με την προηγούμενη κυβέρνηση. Δύσκολα θα βρεθεί εκπαιδευτικός να υποστηρίξει το αντίθετο.(εκτός από κάποιους «βαμμένους μπλε»)

Ελένη
|

Αν γίνουν δεκτές οι τροποποιήσεις και ενώ οι ΔΔΕ έχουν ήδη δει τις προτιμήσεις των υποψηφίων, και επειδή ζούμε στην Ελλάδα, εννοείται ότι δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα!

Ερώτηση....
|

Κυρία Μαγδαληνή, αφού αποκλείετε την μέχρι τώρα επιλογή μου, σας παρακαλώ να μου υποδείξετε τι να ψηφίσω. Συγκεκριμένα ελπίζω.

ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ
|

Παρακολουθώ την αρθογραφία και βεβαιώνομαι για το μαύρο χάλι του κλάδου.
Τελικά έχει καείς την παραμικρή αμφιβολία ότι τη μετά το Πάσχα θα αλλάξει κάτι και θα έρθει ο ......... και θα κινηθούμε νομικά.............. και θα τους πάμε στα δικαστήρια ,,,,, και θα ..... θα ......... θαθατα.
Αναρωτηθείτε γιατί έως 20 ΜΑΗ τελειώνουν όλα ανεπιστρεπτί . Υπογραφή και άντε γεια . Σε 4-5 χρόνια τα ξαναλέμε. Άντε να ασχοληθούμε και με την πρόοδο των μαθητών μας .
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

@sel29
|

Συμφωνώ απόλυτα με τον αμερόληπτο. Το έργο που κάνουμε στα σχολεία δε μοριοδοτείται. Απαράδεκτο. Έλαβα σχολείο χωρίς τίποτα το επάνδρωσα με τα πάντα δουλεύοντας από τις 7 το πρωί λόγω πρωινής ζώνης μέχρι τις 3 το απόγευμα. Χώρια τα Σαββατοκύριακα όλη την ώρα , για να έρθουν οι διάφοροι τεχνικοί αφήνοντας τις δουλειές και την οικογένειά μου. Ποιος τα αναγνωρίζει αυτά; Κανείς. Το κάνω από φιλότιμο , που εκεί πατούν όλοι. Δεν είναι μόνον τα "χαρτιά", είναι και άλλα πράγματα που πρέπει να μετριούνται και να αξιολογείται ο Δντής για το έργο που κάνει στο σχολείο του. Έπρεπε εκτός των άλλων να λαμβάνεται υπόψη και η γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων .

Παύλος
|

Να προχωρήσει η κυβέρνηση με τους Δ/ντες να τελειώνουμε.
Να μην κάνει πίσω στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Kostas
|

λες κ θα στείλουμε διαστημόπλοιο στον Άρη. Πως κάνετε έτσι συνάδελφοι. Μια απλή διαδικασία είναι.

ΝΙΚΟΣ
|

θα τους ξαναψηφίσουμε για να γίνει αξιολόγηση.

good luck
|

Όλοι θέλουν νομική κάλυψη για να προχωρήσουν την διαδικασία!!Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!

Φιλόλογος
|

Αρα λοιπόν,το αποτέλεσμα που θα βγει με αυτό το υπουργειο και με αυτες τις διαδικασίες που επικρίνετε συνεχώς δεν θα είναι το σωστό και το δίκαιο.Τα έκαναν κι όλα βιαστικά για να προλάβουν να αφήσουν τα δικά τους παιδιά όσο το δυνατόν.Το ηθικό και το δίκαιο,λοιπόν,αφού ούτε την τελευταία στιγμή δεν τα κατάφεραν,είναι να αναλάβει τη διαδικασία εκ νέου,η καινούρια κυβέρνηση.Σωστά;

Ποιο μπλόκο.... όταν έχουμε επιτελικό κοκομπλόκο?
|

- Φανταστείτε 116 ΔΔΕ-ΔΠΕ να κάνει ότι νομίζει-θέλει-καταλαβαίνει ο καθένας....
- Πάρτε μου τον Γενικό στο τηλέφωνο τώρα....
- Ναι αλλά αυτοί πέρασαν από αξιολόγηση και είναι προσοντούχοι....
- Ε τότε.... είμαι ενθουσιασμένος....

Dimos
|

Αν και μιλώ ως τρίτος, αρα αμερόληπτος, πιστεύω οτι αφου επεσε η πλατφόρμα πριν τη λήξη της προθεσμίας, θα πρέπει να δοθεί σε όλους η δυνατότητα να καταθέσουν ή να τροποποιήσουν τη δήλωση τους. Η πλατφόρμα κρασαρε για όλους, ειτε δεν κατέθεσαν είτε είχαν πρόθεση να τροποποιήσουν τη δήλωση τους. Τοσο απλό και όμως τοσο δυσνόητο για τον Γενικό !

Αδικία
|

Γιατί να γίνουν δεκτές τροποποιήσεις την επόμενη ημέρα?
Ισχύει η αρχή της ισονομίας?

Μαρία Παναγιωτου
|

Ένας αν κάνει ασφαλιστικά μέτρα δεν προλαβσονουν να τα ανακοινώσουν πριν τις εκλογές ...ασε που δηλώνουμε για να αναλάβουμε μετα 3 μήνες. Θα μπορούσαν να επικυρωσοτν τους πίνακες και να δηλώσουμε μετά.
Ενα πράγμα σωστό και δίκαιο πόσο δύσκολο είναι να αποφασιστεί;;

Πάμελα
|

Αμάν πια θυμός και γκρίνια όλα σας φταίνε ! Οι Διευθυντές πρέπει να έχουν υπομονή και ψυχραιμία !

Μαρία Μαγδαληνή και Μάρθα
|

Συνάδελφοι διευθυντές ,μας λέτε τον πόνο σας αλλά και εμείς οι υπόλοιποι τι να κάνουμε; Αυτά παθαίνει όποιος θέλει να γίνει διευθυντής με κυβέρνηση τη ΝΔ.
Χρόνια σας ταλαιπωρούν και συνεχίζουν απτόητοι .Ξαναψηφιστε τους, να μην αφήσουν τίποτα όρθιο.

Εκπαιδευτικος
|

Απο την αριστεία στην αχρηστία 1 γραμμα δρομος (ηχητικά)

Υποστέλεχος
|

Αναξιοκρατία ρουσφέτι, αχρηστία, αντιδημοκρατικότητα.
4 λέξεις σε μια!

Φύγετε!!!

Σχόλιο
|

Το 2017 δεν έπιανα το 1ο σχολείο επιλογής μου γιατί συνάδερφος με περισσότερα μόρια από τα δικά μου που του τα έδωσε η συνέντευξη, ήξερα ότι το ήθελε και θα το έπαιρνε, όπως και έγινε. Η 2η επιλογή μου ήταν σχολείο που ο διευθυντής είχε λίγα μόρια και δε θα ξανάπαιρνε το σχολείο του. Τον συνάντησα τυχαία, του το είπα και αυτός με ευγένεια μου έδωσε το τηλέφωνό του για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Η όψη του παρέπεμπε σε άνθρωπο με σοβαρά προβλήματα υγείας. Ενημέρωσε τους στενούς του συνεργάτες ότι θα είμαι ο νέος διευθυντής στο σχολείο που μέχρι τότε διηύθυνε. Τότε δόθηκε η δυνατότητα να υποβάλουμε τροποποιητική δήλωση. Λίγο η ευγένεια του κυρίου, λίγο τα ορατά προβλήματα υγείας του με έκαναν να τροποποιήσω τη δήλωσή μου και να μην συμπεριλάβω το σχολείο του. Τελικά κάποιος άλλος πήρε το σχολείο. Το δικαίωμα υποβολής ή τροποποίησης της δήλωσης ανήκει σε όλους!

Αμερόληπτος
|

@Δασκάλα Η χειρότερη διαδικασία, μακράν των υπολοίπων, ήταν το 2015 με την ψηφοφορία για την επιλογή των διευθυντών/τριών σχολικών μονάδων,η οποία βγήκε αντισυνταγματική. Στις υπόλοιπες που αναφέρεστε κοινό γνώρισμα η προώθηση των "δικών μας παιδιών".

Σαλονικιός
|

Μια χαρα τα λέει ο Σαβελίδης, να δω τι θα πουν οσοι δεν καταχωρισαν τις τροποποιήσεις, όταν θα τους επιδιδονται οι δικαστικες κλήσεις απο τους υποψηφιους που θίγονται!!!!

Τακης
|

Πλέον και ο πιο καλοπροαίρετος, δεν πιστεύει τίποτα.
ΟΛΜΕ ΔΟΕ έχουν πάρει είδηση τί συμβαίνει; πού είναι μια ανακοίνωση, μια αντίδραση;
Έχουν αφήσει εκατοντάδες συναδέλφους, να τρέχουν πίσω από τις εξελίξεις και τα "μαγειρέματα", των άριστων.

Εύη
|

1) Μπορούσες να τροποποιήσεις την δήλωσή σου ηλεκτρονικά έως 1 λεπτό πριν από τη λήξη της προθεσμίας; ΝΑΙ. Άρα μπορείς εκ νέου και μέσω e-mail.
2) Γιατί θέλετε όλοι/ες να γίνετε διευθυντές/ντριες σε ένα υπουργείο, που τα πάντα, μα ειλικρινά τα πάντα, λειτουργούν χρόοοονια τώρα μέσα στην αβεβαιότητα, στην ευθυνοφοβία και στην προχειρότητα; Ειλικρινά σε ένα τέτοιο μπάχαλο, θέλετε να διοικήσετε; Γιατί; Για το επίδομα, για την αυτοπραγμάτωση ή για την υστεροφημία; Να γελάσω ή να κλάψω....;

Ή τίποτα ή και τα δύο
|

Η αδυναμία πρόσβασης δεν ήταν μόνο για όσους δεν δήλωσαν κανένα σχολείο, ήταν και για όσους θέλησαν, έστω και τελευταία στιγμή, να αλλάξουν σειρά προτίμησης, να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν κάποια σχολεία. Αν δεν γίνουν δεκτές και οι τροποποιητικές, σίγουρα θα κινηθούν νομικά ορισμένοι συνάδελφοι. Δεν υπάρχει κάποιος στο Υπουργείο να μπορεί να προβλέψει, να σκεφτεί όλες τις περιπτώσεις για κάθε οδηγία που δίνουν; Είναι δυνατόν; Ακόμη και οι πιο καλοπροαίρετοι, έχουν αλλάξει πλέον γνώμη για όλη τη διαδικασία.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ