Θα προχωρήσουμε , στο χώρο της παιδείας, σε μια ατζέντα περαιτέρω αλλαγών και βελτιώσεων, προανήγγειλε ο νέος υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, κατά την παραλαβή του χαρτοφυλακίου από τον υπηρεσικό υπουργό Χρ. Κίττα, παρουσία εκατοντάδων διοικητικών υπαλλήλων και εκπαιδευτικών.
"Σας διαβεβαιώνω προκαταβολικά ότι η συνεργασία μεταξύ μας θα είναι εξαιρετική" είπε ο νέος υπουργός Παιδείας απευθυνόμενος προς του υπαλλήλους του υπουργείου , κι ανέφερε τα εξής:
Η παιδεία να αποτελέσει πεδίο συγκλίσεων και συναινέσεων: Έχουμε ένα παράδοξο στο χώρο της παιδείας το πως την έχουμε μετατρέψει σε χώρο έντασης και πολιτικών αντιπαραθέσεων
Δεν συμβαίνει αυτό σε πάρα πολλούς χώρους
Στόχος είναι να αποτελέσει η παιδεία πεδίο συγκλίσεων και συναινέσεων.
Να είναι είναι συνείδηση όλων των Ελλήνων και όλων των συντελεστών της ότι η παιδεία συνιστά κομμάτι που μας ενώνει.
το μοναδικό που έχουμε στη φαρέτρα μας για να πολεμήσουμε ότι κακό υπάρχει είναι η παιδεία.
Στο υπουργείο παιδείας πραγματοποιήθηκε τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια σημαντικό έργο.
Η Ν. Κεραμέως: Η Ν. Κεραμέως προώθησε αλλαγές απέναντι σε πολιτικές που κρατούσαν δέσμια τη χώρα .
Ενίσχυσε όλε τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και αφήνει σημαντική παρακαταθήκη για το μέλλον .
Ενδεικτικά αναφέρω τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση , τα αγγλικά που μπήκαν ήδη στο νηπιαγωγείο, τον διπλασιασμό των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων , τον διορσιμό 25.000 μονίμων εκπαιδευτικών κλπ.
Με τεράστιο σεβασμό: Είτε η παρουσία είτε η μνήμη των δικών μου δασκάλων και καθηγητών, είναι που με κάνει να προσέρχομαι σ' αυτό το κτήριο σήμερα με τεράστιο σεβασμό.
Το πρώτο πλήρως ψηφιακό υπουργείο: Αυτό θα γίνει το πρώτο πλήρως ψηφιακό Υπουργείο, με απλούστευση γραφειοκρατικών διαδικασιών, που δεν θα σας ταλαιπωρεί.
Πρέπει να αναβαθμίσουμε τα πάντα με ταχύτητα. Όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Από την Προσχολική εκπαίδευση μέχρι το Πανεπιστήμιο. Και ειδικά για τα δημόσια ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, βασική μας έμφαση είναι σε ένα δημόσιο Πανεπιστήμιο, ασφαλές, λειτουργικό και ελεύθερο, ένα Πανεπιστήμιο το οποίο συνομιλεί με το μέλλον.
Από την παιδεία θα κριθεί το μέλλον της χώρας» τόνισε ο νέος υπουργός κατά την ομιλία του στην τελετή υπογραμμίζοντας ότι "το συγκεκριμένο είναι το κατ’ εξοχήν υπουργείο το οποίο αναφέρεται στο μέλλον, επενδύει στο μέλλον, χτίζει στο μέλλον-συνομιλεί με το μέλλον. Και ουσιαστικά εδώ στην παιδεία είναι που θα κριθούν όλα για τη χώρα μας για τις επόμενες 10ετίες".
Ο απερχόμενος υπηρεσιακός Υπουργός Καθ. Χρήστος Κίττας, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, στην ομιλία του ότι «ως υπηρέτης της, για πάνω από πενήντα χρόνια δεν έπαψα ποτέ να υποστηρίζω ότι μόνο μέσω της παιδείας μπορεί να επιτευχθεί η αναγέννηση της χώρας μας, αλλά και του πλανήτη.
Αλλά τι εννοούμε όταν λέμε παιδεία; Εννοούμε βεβαίως την ουσιαστική και τη χρήσιμη γνώση αλλά και την απόκτηση ισοβαρώς πολλών δεξιοτήτων. Πέρα όμως από αυτά ,όταν μιλάμε για παιδεία εννοούμε και την πνευματική και την ψυχική διάπλαση, τη δημιουργία ενός σκεπτόμενου και ελεύθερου ανθρώπου με ήθος, σεβασμό των δικαιωμάτων και της προσωπικότητας των άλλων και κυρίως με ανθρωπισμό. Τη συνεχιζόμενη καλλιέργεια των συνανθρώπων μας, πτυχιούχων και μη».
Απευθυνόμενος στον νέο υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη, ο Χρήστος Κίττας τόνισε ότι «εσείς περισσότερο από τον καθένα μας γνωρίζετε ότι με τις ραγδαίες εξελίξεις και με το πέρασμα από την Ψηφιακή εποχή στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, επέρχεται η σύνδεση του ανθρώπου με τις, τεράστιας δύναμης, υπολογιστικές μηχανές, τον ωκεανό των δεδομένων και την Τεχνητή Νοημοσύνη, ενώ προχωρούμε με γρήγορα βήματα και στη χρήση της εικονικής πραγματικότητας σε καθημερινές μας λειτουργίες. Είναι λοιπόν αναπόφευκτο να ενσωματώσουμε όλα αυτά τα επιτεύγματα των επιστημών στη διδασκαλία των νέων μας σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης».
Ο Αναπληρωτής υπουργός Γιάννης Οικονόμου επεσήμανε ότι «έχουν σημασία τα έργα και οι πράξεις. Θα εργαστούμε για να παραδώσουμε στους αθλητές και τις αθλήτριες τις βέλτιστες δυνατές συνθήκες, ενόψει και των επόμενων Ολυμπιακών Αγώνων. Ο τομέας του αθλητισμού είναι ένας τομέας με τεράστια κοινωνική απήχηση και σημασία. Γι’ αυτό και στοχεύουμε σε ένα αναβαθμισμένο αθλητικό προϊόν με τη συνεργασία όλων».
Η υφυπουργός Ζέττα Μακρή «υλοποιήσαμε και εφαρμόσαμε το κυβερνητικό πρόγραμμα για την εκπαίδευση χάρις στον επαγγελματισμό και στην ευπρέπεια που επέδειξαν οι εκπαιδευτικοί μας. Αλλά επειδή η παιδεία είναι ένας δυναμικός τομέα και την επόμενη ημέρα χρειάζεται να κάνουμε ακόμα περισσότερα, πιο σύγχρονα και πιο καινοτόμα».
«Είμαστε εδώ με μεγάλη χαρά, αλλά με ακόμη μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης απέναντι στα παιδιά, στους γονείς τους, στους δημόσιους λειτουργούς, αλλά και στους καθηγητές και τους δασκάλους» δήλωσε χαρακτηριστικά η υφυπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου. «Γιατί τους οφείλουμε πολλά. Όχι μόνο για το αύριο της χώρας αλλά και για το σήμερα όλων. Γι’ αυτό, από σήμερα κιόλας, σηκώνουμε τα μανίκια και συνεχίζουμε τη σκληρή δουλειά».
Δεν αναφέρομαι στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ (με γραπτό ΑΣΕΠ διορίστηκα) αλλά στην αξιολόγηση η οποία είναι άκρως υποκειμενική!!! Να αποδείξω τι;;;
Λέω επίσης πως δεν είναι δυνατόν να είμαστε ευχαριστημένοι επειδή διόρισαν! Ξέρετε κανέναν σε άλλο υπουργείο να πανηγυρίζει που διορίστηκαν συνάδελφοί του;;;;