Διάταξη για οδοιπορικά στους Συμβούλους Εκπαίδευσης, Επόπτες της Εκπαίδευσης και Περιφερειακούς Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας

08/02/2024

Άκουσε το άρθρο

Οδοιπορικά έξοδα Συμβούλων Εκπαίδευσης, Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησης, καθώς και οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας, προβλέπονται σε δύο διατάξεις , οι οποίες περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας το οποίο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση.

Άρθρο 162
Ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας Συμβούλων Εκπαίδευσης, Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης - Προσθήκη παρ. 13 στο άρθρο 3 Κεφαλαίου Α’ υποπαρ. Δ.9 της παρ. Δ’ άρθρου 2 ν. 4336/2015

Στο άρθρο 3 του Κεφαλαίου Α’ της υποπαρ. Δ.9 της παρ. Δ’ του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 (A’ 94), περί ημερών μετακίνησης εκτός έδρας, προστίθεται παρ. 13, ως εξής:

«13. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας κατ’ έτος και πέραν των ανωτέρω ορίων της παρ. 1 και μέχρι εκατόν είκοσι (120) ημέρες συνολικά ετησίως για τους Περιφερειακούς Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης, τους Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό, την έκταση και τη χωροκατανομή των περιοχών αρμοδιότητάς τους.».

Άρθρο 163
Οδοιπορικά έξοδα Συμβούλων Εκπαίδευσης, Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησης κατά τις διατάξεις του κεφαλαίου Γ’ του ν. 4823/2021 – Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 9 Κεφαλαίου Α’ υποπαρ. Δ.9 παρ. Δ’ άρθρου 2 ν. 4336/2015

Στο άρθρο 9 του Κεφαλαίου Α’ της υποπαρ. Δ.9 της παρ. Δ’ του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 (Α’ 94), περί μετακινήσεων προσωπικού Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, προστίθεται παρ. 4 ως εξής:

«4. Στους Περιφερειακούς Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Σύμβουλους Εκπαίδευσης, που μετακινούνται για παρατήρηση διδασκαλίας ή υποστηρικτικού προγράμματος στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησης κατά τις διατάξεις των άρθρων 73 έως 76 του ν. 4823/2021 (Α’ 136) αναγνωρίζονται η δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης του άρθρου 8, η δαπάνη διοδίων, σε περίπτωση χρησιμοποίησης ιδιωτικής χρήσης μεταφορικού μέσου ή το αντίτιμο των εισιτηρίων των χρησιμοποιούμενων μέσων μαζικής μεταφοράς.».

Σχόλια (35)

Αντώνης Κ.
|

Δηλαδή με την τροπολογία αυτή θα παίρνουν και οι Σύμβουλοι οδοιπορικά για μετακινήσεις λόγω αξιολόγησης, όπως οι εκπαιδευτικοί π.χ. που συμπληρώνουν ωράριο σε άλλο χωριό ή πόλη , άσχετα αν είναι κάτω από 50 Km ?

Φιλόλογος απών
|

@Πλατάρος / 13 Φεβ 2024 / 15:00
Χαιρετίζω τη γενναιοδωρία σας με την παράκλησηή σας στο σημείο 4!
Επιτρέψτε μου ωστόσο, επειδή θεωρώ το ζήτημα του σεβασμού προς την ελληνική γλώσσα υπέρτερο των μικρής σημασίας καθημερινών τριβών, να μεταγράψω σε πραγματικά ελληνικά την τελευταία σας παράγραφο με την προσδοκία να σας βοηθήσει αυτό στη γλωσσική σας αυτογνωσία:
"Παρακαλώ τη διαχείριση να μη σβήνει τα υβριστικά σχόλια, αν στρέφονται κατ' εμού, διότι είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την αυτογνωσία του κλάδου".
ΥΓ. Αυτός ο απίθανος πλεονασμός της φράσης "εξαιρετικά πενταχρήσιμα" δε διαφέρει και πολύ από εκφράσεις τύπου: Καθαρή καθαριότητα, πιο καλύτερος, από ανέκαθεν κλπ.

@πλάταρος
|

"4. Παρακαλώ την διαχειρηση να μην σβήνει τα υβριστικά σχόλια αν στρέφονται καθ' εμου, διότι είναι εξαιρετικά πενταχρησιμα για την αυτογνωσία του κλάδου."

Έχετε χρήσει εαυτόν υπέρτατη αρχή και ομιλείτε εξ ονόματος όλου του κλάδου και όποιος στρέφεται εναντίον σας είναι τί ; Τί εννοείτε ακριβώς;
έχοντας και εγώ πολυετή παρουσία στον κλάδο έχω δει πολλούς τύπους ανθρώπων.

Αλλεργικούς στη δουλειά, άλλους να διάγουν βίο μανιωδώς επιδιώκοντας την εξουσία, άλλους καταλαμβάνοντας μια θέση Διευθυντή ή κάποιο άλλη θέση στελέχους (και πιθανόν και με θείο στην κορώνη) να νομίζουν ότι είναι πολύ ανώτεροι από τους συναδέλφους τους, άλλους με αυστηρό ύφος και προσβλητικό λόγο να προσπαθούν να επιβληθούν, άλλους με συκοφαντίες να υποσκάπτουν κάποιον που δούλευε σκληρά και πολλές άλλες συμπεριφορές, άλλους ταπεινούς και εργατικούς να κοιτάνε το λειτούργημα τους και την βελτίωση της απόδοσης τους με κόπο και μόχθο, χωρίς να κάνουν υπερ-προβολή του εαυτού τους και να έχουν ανάγκη τα καλά λόγια για να πάνε παρακάτω με κόπο και χαρά.
Αυτές πχ εννοείτε για τον κλάδο; Ή τί άλλο;
Πάντως έχω δει από κανένα ως ελάχιστους να παραδέχονται το σφάλμα τους...
Τί να πείς.

Πλατάρος Γιάννης
|

@τρολ.
1.Η διοίκηση ζητά προϋπολογισμό μετακινήσεων για "δέσμευση ποσου" για τις ετήσιες μετακινησεις.
2. Για να μετακινηθεί υπάλληλος εκδίδεται διαταγή μετακίνησης, φυσικά εκ των προτέρων.
3. Για τις μετακινήσεις υπάρχει μια τεράστια γραφειοκρατία, επειδή πρόκειται για χρήματα του δημοσίου, που ναι μεν πληρώνονται έναντι ισόποσης επιβάρυνσης του μετακινούμενου, αλλά τα "παλιά χρόνια" όλοι έκλεβαν με εικονικές μετακινήσεις, με αποτέλεσμα να ληθφουν αυστηρότητα μέτρα την εποχή των μνημονιων.
Ας πούμε πήγαιναν με ένα αμάξι 5 άτομα, έκοβαν 5 αποδείξεις ανά σταθμό διοδίων.
Τωρα αυτό έχει λήξει. Υπάρχει και έκδοση βεβαίωσης επίσκεψης από τον διευθυντή του σχολείου, δεν μπορεί να γίνει κομπίνα εύκολα.
Τωρα όμως έχει γίνει πιο δύσκολη η μείωση της γραφειοκρατίας. Μπορεί με μια πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη να μειοθει δραματικά.
Το ζητάμε από τον υπουργό. Ή θα το κάνει αυτός, ή κάνεις άλλος...
4. Παρακαλώ την διαχειρηση να μην σβήνει τα υβριστικά σχόλια αν στρέφονται καθ' εμου, διότι είναι εξαιρετικά πενταχρησιμα για την αυτογνωσία του κλάδου.

@Πλατάρος Γιάννης
|

.....Οι αποφάσεις μετακίνησης εκδίδονται με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι υπάρχει η σχετική πίστωση στον προϋπολογισμό του οικείου φορέα και η βεβαίωση δέσμευσης αυτής κατά τις διατάξεις του Δημοσίου Λογιστικού.

4. Οι αποφάσεις μετακίνησης εκδίδονται πριν από την ημερομηνία αναχώρησης του μετακινουμένου

ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΜΕΤΑΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ????

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ???

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ !!!

ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

@@Πλατάρος Γιάννης ---
|

Μετά την φαεινή πρόταση-λύση, για εξετάσεις στο πατάρι καφετερίας για τους φοιτητές, η αλήθεια είναι ότι περάσαμε σε άλλο level συμβουλευτικής προς τους συναδέλφους, από συγκεκριμένα στελέχη του καλυτερότερου. Μη δίνεται πάντως και πολύ σημασία, γιατί μάλλον δεν θα του περάσει.

@Πλατάρος Γιάννης ---
|

"Εσύ θες να παίρνεις οδοιπορικά για να πηγαίνεις από το σπίτι σου στην δουλειά.
Δεν τολμάς όμως να γράψεις το όνομα σου, για να μην γελάνε όλοι στην δουλειά, ακόμα και εκείνοι που δεν ξέρουν την ΑΒ των μετακινήσεων."

Παραλήρημα μισαλλοδοξίας και αυθαίρετης ερμηνείας ...
Μήπως σας χάκαραν το λογαριασμό και γράφει κάποιος άλλος;
Έτσι συμπεριφέρεται ένας εκπαιδευτικός; ?? έτσι αντιμετώπιζε και λάθη μαθητών;

Κώστας Αντωνίου
|

@Πλατάρος Γιάννης
11 Φεβ 2024 12:52
@ιακωβος.

Απαράδεκτο ύφος από εκπαιδευτικό αν είστε...

Ιάκωβος
|

@Πλατάρος Γιάννης
" Εσύ θες να παίρνεις οδοιπορικά για να πηγαίνεις από το σπίτι σου στην δουλειά."

Δικό σας αυθαίρετο συμπέρασμα. Και η όλη ερμηνεία. Τα νεύρα σας αλλού

@Πλατάρος Γιάννης
|

όταν τελειώσει η χρονιά, πόσες μετακινήσεις με οδοιπορικά έκαναν για την προώθηση του εκπαιδευτικού έργου και όχι για γραφειοκρατικούς λόγους ή αξιολόγηση.
Ο Υπουργός δίνει όριο 120. Να δούμε πόσοι θα πιάσουν έστω τις μισές. Κάντε μια έρευνα.

@Πλατάρος Γιάννης
|

η αλήθεια είναι ότι είσαστε πολυγραφότατος στο esos αλλά ελπίζω να μην διεκδικείτε το αλάθητο. Μπορεί και το esos να σας προστατεύει και από κριτική.
Το ότι έχετε εντρυφήσει στην πολιτική δεν είναι παράσημο στην Ελλάδα δυστυχώς.

@Πλατάρος Γιάννης
|

Πολύ καλά τα λέτε! όμως αν σας ακούσουν οι γονείς των παιδιών που κάνουν κατάληψη...
στην Ελλάδα ιδίως από το ΠΑΣΟΚ που λέτε και μετά έχει καλλιεργηθεί μια κουλτούρα ατιμωρησίας και ο καθένας να κάνει ότι θέλει και να μην πληρώνει...ιδίως οι ανήλικοι μαθητές...δυστυχώς

Κώστας10
|

Με τις νέες διατάξεις (Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 9 Κεφαλαίου Α’ υποπαρ. Δ.9 παρ. Δ’ άρθρου 2 ν. 4336/2015), θα πληρωνόμαστε και για μετακινήσεις για αξιολόγηση, κάτω των 50 Km?

Γιώργος 19
|

Και βέβαια οι όποιες αλλαγές αναφέρονται στο
άρθρο 163 , αφορούν μετακινήσεις πού γίνονται ΜΟΝΟ για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Πλατάρος Γιάννης
|

@ιακωβος.
Κανω ένα τεστ ήθους εκπαιδευτικού, πάνω σου, που είσαι ανώνυμος, που δεν γράφεις ως "Ιάκωβος" και δεν σου είναι τίποτα να πεις "έκανα λάθος, είμαι άσχετος με το θέμα, απλώς διεκδικώ δικαίωμα γνώμης, ας μην γνωρίζω περί τίνος ομιλώ"
Λοποιν η απαντηση:
1. Όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, ανεξαρτήτως βαθμού και θέσεως, δικαιούνται οδοιπορικά, αν μετακινηθούν από την έδρα τους για υπηρεσιακός ανάγκες. ΌΛΟΙ.! Εσύ αυτό δεν το ξέρεις, διότι είσαι άσχετος με το θέμα, ούτε καν τρολ.
2. Ο νόμος για τις μετακινήσεις είναι λεπτομερεστατος. Αν πας κάτω από 50 χιλιόμετρα απόσταση, δεν παίρνεις οδοιπορικά. Χαλάς από την τσέπη σου. Αν είσαι "απλός" Δημόσιος υπάλληλος πας με τρένο, γ' θέση. Ανώτερος, με τρένο α' θέσης. Έτσι έλεγαν οι εγκύκλιοι οι αρχαίες του 1980, επί ΠΑΣΟΚ που όμως ίσχυαν επί χούντας. Το γράφω το προϊγουμενο, για να δεις πόσο αρχαίες είναι οι ρυθμίσεις και πόσο αρχαίος είναι αυτός που σου γράφει.
3. Εσύ θες να παίρνεις οδοιπορικά για να πηγαίνεις από το σπίτι σου στην δουλειά.
Δεν τολμάς όμως να γράψεις το όνομα σου, για να μην γελάνε όλοι στην δουλειά, ακόμα και εκείνοι που δεν ξέρουν την ΑΒ των μετακινήσεων.
4. Εκτός από το ότι δεν πληρώνεται μετακίνηση κάτω από 50χλμ., πληρώνεται η κοντύτερη απόσταση προς τον προορισμό, ανάμεσα σε Οικία και Υπηρεσία. Το εγγυτερο. Οι διαδρομές μέσω επαρχιακούς δικτύου, δεν πληρώνονται αν υπάρχει εθνικό δίκτυο με διόδια. Ας είναι μεγαλύτερη η διαδρομή.
Για να πας αυθημερόν δικαιολογείται διαδρομή μέχρι 120 χιλιόμετρα. Για παραπάνω από 120 χιλιόμετρα, δικαιολογείται ξενοδοχείο μέχρι 44€ ευρώ την ημέρα, το παραπάνω από την τσέπη σου. Διατροφή, μέχρι 20€ την ημέρα. Τα παραπάνω από την τσέπη σου. Είναι και κάποια 29,50€ ανά ημέρα, αν μείνεις πάνω από μια μέρα, εκτός αν μείνεις μια μέρα που παίρνεις 7€.
Υπάρχει και ένας κυκεώνας λεπτομερειών.
5. Για να σε πληρώνουν από το σπίτι σου στην δουλειά, είναι παράλογο. Σου λένε εδώ και 200 χρόνια,, "να νοικιάσεις εκεί που μένεις" Το καταλάβατε κ. Ιάκωβε;
Αυτό το "κάτω από 50 χιλιόμετρα" είναι από τα μνημόνια.... Για αναπληρωτές με μετακίνηση σε σχολείο άλλο πλην διάθεσης είναι 39 τα χιλιόμετρα του ορίου.Καλύτερα δηλαδή!
Χρειάζεται όμως λίγο λιγότερο από ένας τόνος χαρτιά για να πληρωθεί και μην χάσεις χαρτάκι από τα διόδια... Αλλιώς, θα πας ΚΤΕΛ να σου δώσουν βεβαίωση πόσο είναι το αντίτιμο λ. χ. "Καλαμάτα - Γαστούνη" μετ' επιστροφής.
6. Το 50 χιλιόμετρα έπρεπε να μειωθεί, αλλά αφορά το υπουργείο Οικονομικών.
Περιμένουμε κι άλλα από τον Υπουργο:
Μέχρι στιγμης:
*** Βεβαίωση Σπουδών, πλέον μέσω e-gov
*** χιλιομετρική αποζημίωση με 0. 20 €/km, οχι ΚΤΕΛ.
Τι άλλο;
* Μείωση του ορίου των 50χλμ
* Επαναφορά ποινολογίου, προ Γαβρογλου.
* Οποίος τιμωρείται με αλλαγή σχ. Περιβάλλοντος, να μην ξαναγυρίζει στο παλιό σχολείο μετά 3-4 μήνες.
* Οι αποβαλλομενοι μαθητές να μην απασχολούν τα από τον διευθυντή (μεγιστη ύβρις) Να κάθονται σπίτι τους.
* Πρωτα επιστάτες στα Σχολεία, μετά ψυχολόγοι. Οι επιστάτες να έχουν υπηρετήσει σε Ειδικές Δυνάμεις. Υποχρεωτικά. Όχι προβληματικούς ανεκπαιδευτους...
* Όχι τηλεκπαιδευση στις καταλήψεις. Όχι αναπλήρωση με μη χρήση εκδρομών κτλ. Μάθημα τα Σάββατα, και τις εργάσιμες των διακοπών Πάσχα και Χριστουγέννων. Με προσαύξηση 70% (Να νομοθέτηθει μόνο για τα σχολεία, και μόνο επί τούτω, διότι τώρα δεν προβλεπεται) Το 70% της προσαύξησης, το πληρώνουν οι γονείς των καταληψιών, με πρόστιμο που καταλογίζεται από τον διευθυντή, πρόστιμο μαχητο επί δικαστηριω...
* Έκδοση από το Μyshool επαγγελματικής ταυτότητας για τα μουσεία κτλ.
* Μόνο αλλά 30 ακόμα σαν τα παραπάνω...

Ένας μη Σύμβουλος
|

Θετικό, αλλά πρέπει να ισχύσει για όλους τους εκπαιδευτικούς σε όλες τις θέσεις

@Σ.Ε.
|

Ακριβώς. Είστε διοικητικό επιστημονικό προσωπικό κατά τη διάρκεια της θητείας σας. Όχι εκπαιδευτικοί.

@Αλεκος
|

κόλλα στο ορθογραφικό λάθος και χάσε την ουσία του μηνύματος,,,

ιάκωβος
|

εδώ που τα λέμε είστε δημόσιοι υπάλληλοι όπως πολλοί άλλοι. Γιατί να έχετε οδοιπορικά μόνο εσείς;

Ελλάδα 2.0 ή Χαβάη 5.0?
|

Θα περάσουν 8 χρόνια.... κι ακόμα θα ασχολούμαστε με τον καλυτερότερο και τους "συμβούλους" του.
Θα περάσουν 8 χρόνια.... κι ακόμα κάποιοι θα λένε το μακρύ τους(μόνο) και θα παλαμοκροτούν.
Θα περάσουν 8 χρόνια.... και θα έχει φύγει από τη χώρα άλλη μια νέα, παραγωγική και μορφωμένη γενιά.
Τόσο δύσκολο τους είναι να παραδεχθούν ότι δεν είναι στραβός ο γιαλός.... αλλά ότι στραβά αρμενίζουν οι άριστοι που παλαμοκροτούν.

@Αλεκος
|

Αλεκο κατ αρχήν η πίτα είναι ολόκληρη κσι όχι ολόκληροι.Κατά δευτερον το σχόλιο σου είναι άστοχο.Υπάρχουν ΣΕ που υπηρετούν εκτός του τοπου διαμονής του και έχουν νοικιάσει και μετακινούνται καθημερινά.Και τρίτον οι συμβουλοι είναι συμβουλοι και πρέπει να σεβόμαστε τον ρόλο τους όπως ζητάς να σεβαστούμε και τον δικό σου.Αν σιυ αρέσει η ανθρωποφαγία θα πρέπει να το ξαναδεις

ERT
|

Αλέκο, έχεις επαφή με την πραγματικότητα; Απεργία-αποχή και εσύ, ε; Καλού-κακού, ετοιμαστείτε....

Σ.Ε.
|

@Ατώνης κλπ
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα. Ναι δεν είμαστε στην τάξη (αν και τόσες εποπτείες που θα κάνουμε θα έχουμε περισσότερες ώρες στη τάξη από ωρομίσθιο) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είμαστε διοικητικό προσωπικό αλλά επιστημονικό όπως επιστημονικό είναι τα μέλη ΔΕΠ οι ΕΔΙΠ οι ερευνητές αλλά και οι ΕΛΕ. Τεχνικό οι ΕΤΕΠ ενώ διοικητικό οι διοικητικοί.
Αυτό που πολλοί πολέμιοι της αξιολόγησης δεν καταλαβαίνουν είναι ότι αντί να κάνουν επαναστατική γυμναστική εναντίων των Σ.Ε που είναι μέλη των συλλόγων τους (και βγάζουν ποσοστά αρίστων >80% ) θα έπρεπε να φωνάζουν ώστε τα μέλη των συλλόγων τους να πληρώνονται και όχι να δουλεύουν τσάμπα. Άλλωστε αν κάτι είναι πολύ ακριβό είναι το πρώτο που κόβεις. Τώρα αν τη δουλειά του επιθεωρητή την κάνουν ξένοι προς τους συλλόγους σου τότε ......

Πλατάρος Γιάννης
|

@Αριστειδης.
Ακομα και γω που ξέρω το αντικείμενο της κυρίας διεκδίκησεως γράφω επιφυλακτική για την χιλιομετρική αποζημίωση, επειδή δεν έχω ευχερη την παραπομπή στην νομοθεσία της κάθε διάταξης.
Εικάζω βασιμως και λογικώς, ότι υπαγομαστε στην χιλιομετρική αποζημίωση, όπου μέχρι τώρα σίγουρα δεν υπαγομεθα. Επειδή όλοι ναι μεν επισυνάπτουμε τα διόδια, όχι για να τα πληρωθούμε, αλλά για να αποδείξουμε ότι πήγαμε από την διαδρομή με διόδια, αφού η διαδρομή χωρίς διόδια ΔΕΝ πληρώνεται.
Εσύ τώρα επειδή γράφεις ανώνυμα και δωρεάν, δεν έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα να γράψεις το κακρυ σου και το κοντό σου.
Ειπαμε:
Τελείωνε ο μέγιστος αριθμών μετακινήσεων κατ' έτος που ήταν το 60 χωρίς να τελειώσει το έτος. Και νομικά το επεξετεινε στο 120. Το διπλασίασε....
Εξήγησα την χιλιομετρική αποζημίωση :
Την θυμάμαι παλιά ως 0.15 €μχλμ.
Τωρα έχει πάει στα 0.20€μχλμ.
"Tο ύψος της χιλιομετρικής αποζημίωσης για τις μετακινήσεις εντός ή εκτός έδρας, όταν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση ιδιωτικής χρήσης μεταφορικού μέσου του άρθρου 8 της υποπαρ. Δ9 της παρ. Δ' του άρθρου 2 του ν. 4336/2015, αυξάνεται από 01.01.2024 και ορίζεται στο ποσό των είκοσι λεπτών (0,20) για κάθε χιλιόμετρο "
Περιμεναμε μάλλον τον δικό μας υπουργό και γι αυτό, ας είναι αλλουνού υπουργείου αρμοδιότητα.

Αλέκος
|

ο καθηγητής που είναι διορισμένος σε απομακρυσμένο σχολείο πηγαίνει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ σε αυτό χωρίς οδοιπορικά και αποζημίωση (και ας είανι και σε γειτονικό Νομό) . Θεωρείται μέρος της δουλειάς του. Οι κ.κ Σύμβουλοι γιατί να παίρνουν αποζημίωση; αφού δνε έχουν και καθημερινές μετακινήσεις αλλά αποσπασματικές. Μέρος του επιδόματός τους να πηγαίνει στις μετακινήσεις τους.
Θέλουν και την πίτα ολόκληροι και το σκύλο χορτάτο.

Αντώνης
|

είσαστε στην τάξη; Όχι άρα δεν είσαστε διδακτικό αλλά διοικητικό προσωπικό . και το ωράριο να κρατάτε κοι σύμβουλοι και το έργο που σας ανατέθηκε να φέρετε εις πέρας.
Αλλιώς να μην κάνατε αίτηση
Το ίδιο ακριβώς έκανε το Υπουργείο και με τα κέντρα ΠΛΗΝΕΤ παρότι δρούσαν σαν σύμβουλοι μέχρι το 2009 αλλά και μετά. Είσαι στην τάξη; κάνεις μάθημα; άρα δεν είσαι εκπαιδευτικός. Αυτό που είπε για τα ΠΛΗΝΕΤ ισχύει κα για εσάς. εκτός να έχετε θείο στην κορώνη

Ελπίδα
|

@Πλατάρος Γιάννης | 9 Φεβ 2024 19:08
Κάντε το καθήκον σας και υποστηρίξτε τους με όλες σας τις δυνάμεις εφόσον διαγνώσατε τέτοιες ποιότητες!
Καλό είναι βέβαια να ρωτήσετε και εκπροσώπους της νέα γενιάς, ειδικά του πιο μορφωμένου τμήματός της, για το δικό τους όραμα, το σχετικό με το προσωπικό και επαγγελματικό μέλλον τους, όραμα που τους το έχουν εμπνεύσει οι πολιτικές της κυβέρνησης όπου μετέχουν τα πρόσωπα τα οποία υποστηρίζετε. Μόνο βιαστείτε, μήπως σε λίγο καιρό δεν θα βρίσκετε επαρκές δείγμα εντός της χώρας για να το ρωτήσετε.

Αριστείδης
|

Γιατί μέχρι τώρα δεν αναγνωριζόταν για μετακινήσεις εκτός έδρας, η δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης του άρθρου 8, η δαπάνη διοδίων, σε περίπτωση χρησιμοποίησης ιδιωτικής χρήσης μεταφορικού μέσου?
Η μόνη διαφορά που βλέπω εγώ είναι:
Πριν: Αν δεν χρησιμοποιηθεί ιδιωτικής χρήσης μεταφορικό μέσο, καταβάλλεται το αντίτιμο του φθηνότερου εισιτηρίου.
Μετά: Καταβάλλεται το αντίτιμο των εισιτηρίων των "χρησιμοποιούμενων" μέσων μαζικής μεταφοράς.
Δηλαδή όχι του φθηνότερου αλλά όποιο μέσο χρησιμοποίησε ο Σύμβουλος!

Σωστό
|

Και δίκαιο είναι Να αλλάξει και ο τίτλος από "Συμβουλοι Εκπαίδευσης" σε "Αξιολογητές εκπαιδευτικών" , γιατί τώρα μόνο με την αξιολόγηση απασχολούνται.

Ελπίδα
|

Οι σύμβουλοι αντιμετωπίζονται ως επιστημονικό προσωπικό όσο και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, οι μισθωτοί μηχανικοί, οι μισθωτοί γιατροί με πολυετείς σπουδές κλπ κλπ. Ενδεχομένως, αυτό να στεναχωρεί πολλούς που ελπίζουν πως η θέση τους θα τους απομακρύνει από την τάξη του μισθωτού επιστημονικού προλεταριάτου. Καλό είναι να μην καβαλούν το καλάμι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ