Δήλωση “βόμβα” υπουργού: Το 25% των καθηγητών κάνει “ιδιαίτερα” στους ίδιους τους μαθητές τους

"Τα Φροντιστήρια δεν μαθαίνουν γράμματα στους μαθητές, αλλά τους μαθαίνουν τεχνικές πως θα εισαχθούν στα ΑΕΙ".

13/09/2017

Ενημερώθηκε: 14/09/2017, 07:12

Άκουσε το άρθρο

Το 25% των καθηγητών  στα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά  κάνουν ιδιαίτερα στους ίδιους τους μαθητές τους.Υπάρχει ένα θέμα ηθικής τάξεως. Λέω να το βάλυυμε στο τραπέζι. Εδώ είναι συνυπεύθυνοι οι γονείς.

Τη δήλωση αυτή   έκανε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, την οποία είχε πει και μέσα στη Βουλή με την ιδιότητα του προέδρου της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στα νόμιμα φροντιστήρια για τα οποία είπε ότι:

  • Τα Φροντιστήρια δεν μαθαίνουν γράμματα στους μαθητές, αλλά τους μαθαίνουν τεχνικές πως θα εισαχθούν στα ΑΕΙ.
  • Αυτή είναι η δουλειά τους να τους μαθαίνουν τεχνικές.
  • Οι πανελλαδικές είναι αδιάβλητες αλλά όχι αξιόπιστες.
  • Έρχονται οι πρωτοετείς φοιτητές στο Πολυτεχνείο, τους κάνουμε μαθήματα σ αυτά που έχουν διδαχθεί στο Λύκειο και κόβονται τα 3/4.Τα 19.000 μόρια που έπιασαν  είναι διότι έμαθαν πολύ καλά τις τεχνικές να περάσουν τις εξετάσεις . Αυτό είναι μια τέχνη. Καμιά φορά λέμε τους βάλανε ερώτηση κρίσεως και ότι αυτό είναι αρνητικό. Γιατί όμως;

Τι είχε πει ο Κ. Γαβρόγλου στη Βουλή στις 10 Μαρτίου 2016

Ένα άλλο θέμα, εξαιρετικά περίπλοκο, αλλά που πρέπει να μας απασχολήσει είναι μια πρόσφατη έρευνα που έχει κάνει ο κ. Παπακωνσταντίνου από το τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου με πολύ προσεκτικούς υπολογισμούς και μελέτες έχει βρει ότι το 40% των καθηγητών που διδάσκουν στη μέση εκπαίδευση κάνει και ιδιαίτερα και το 30%, δηλαδή οι 30 μονάδες, είναι με δικούς τους μαθητές.

Τα παραπάνω είπε  στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής (10-3-16), ο πρόεδρος Κ. Γαβρόγλου και σημείωσε

-Εδώ τίθεται ένα θέμα που πάλι πρέπει να συζητήσουμε ως κοινωνία.

-Δεν λέω ότι αυτοί είναι οι κακοί, γιατί κάποιοι γονείς το δέχονται αυτό, κάποια παιδιά το δέχονται.

- Υπάρχει ένα θέμα με το τι συνιστά πλέον κοινωνικό λειτούργημα.

-Το βλέπουμε και σε πολλά άλλα μέρη.

-Νομίζω ότι είναι ένα από τα θέματα πρέπει να μας απασχολήσουν πολύ σοβαρά.

Αυξήθηκε η τιμή των ιδιαίτερων όταν θεσμοθετήθηκε η ποινή της φυλάκισης από τον Απ. Κακλαμάνη

Για το ίδιο θέμα μίλησε και ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ  Αθ. Μιχελής , ο οποίος είχε πει τα εξής::

Α. Υπάρχουν στοιχεία ότι φροντιστήρια ιδιαίτερα αλλά και οργανωμένα υπήρχαν και προπολεμικά στη χώρα, πολύ περιορισμένα για αυτούς που είχαν χρήματα να πληρώνουν.

Β. Θα πρέπει να δούμε όχι παρεμβάσεις του τύπου  του κ. Απόστολου Κακλαμάνη, εποχή του ΄80, ότι όποιος εκπαιδευτικός κάνει ιδιαίτερα διώκεται με ποινή φυλάκισης έως δύο έτη.

Γ. Ήμουν νέος εκπαιδευτικός τότε και ξέρετε που οδήγησε αυτό; Αύξησε στην τιμή των ιδιαίτερων, κάτι αντίστοιχο με την ποτοαπαγόρευση στους Αμερικανούς.

Δ. Θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε τις αιτίες που τα γεννούν. Μια αιτία κατά την άποψή μου είναι η προετοιμασία για τα Α.Ε.Ι., άρα ορθώς πρέπει να απεμπλακεί αυτή από το Λύκειο.

Ε. Μια δεύτερη, γιατί είναι πια γεγονός σήμερα, κύριε Πρόεδρε και κυρίες και κύριοι Υπουργοί, ότι τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια έχουν κατεβεί πολύ κάτω από το Λύκειο και στο Γυμνάσιο και στο Δημοτικό.

Ζ. Άρα αυτό κάτι δείχνει, ότι ο γονιός εκτιμά ότι η δουλειά στο σχολείο δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σχολείου ή στις απαιτήσεις που βάζει ο ίδιος  για το παιδί.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ απαντά μέσω του esos στον υπ. Παιδείας για τα περί «ιδιαίτερα των καθηγητών»

Ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου αυθαιρέτως δήλωσε ότι το 25% των καθηγητών κάνουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Γαβρόγλου κάνει δηλώσεις αυτού του είδους.

Ως Πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής είχε δηλώσει ότι το 40% των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα και το 30% των καθηγητών κάνουν  ιδιαίτερα μαθήματα στους μαθητές τους.   

Είναι απορίας άξιο με ποια στατιστική μέθοδο ο κ. Υπουργός καταλήγει στα συμπεράσματά του , τα οποία κατά κανόνα συκοφαντούν τον κλάδο των εκπαιδευτικών.

Ο υπουργός, που μετέτρεψε το υπουργείο Παιδείας σε ΕΛΣΤΑΤ, οφείλει να παρουσιάσει αδιάσειστα στοιχεία, που να δικαιώνουν τους ισχυρισμούς του.

Το αστείο είναι ότι το Υπουργείο Παιδείας, πριν λίγες μέρες, με εγκάλεσε να λογοδοτήσω στον κλάδο των εκπαιδευτικών, όταν δήλωσα ότι με το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και την προσμέτρηση της προφορικής βαθμολογίας, οι καθηγητές θα δεχθούν αφόρητη πίεση από την κοινωνία για υψηλές βαθμολογίες και θα λυγίσουν και ίσως μια μικρή μερίδα εκπαιδευτικών θελήσει να κερδίσει, υπονοώντας την παροχή ιδιαιτέρων μαθημάτων στους μαθητές τους.

Τότε , σύμφωνα με τον κ. υπουργό ήμουν έκθετος και όφειλα να απολογηθώ.

Σήμερα , ο υπουργός Παιδείας κατηγορεί συλλήβδην τους εκπαιδευτικούς ως «ιδιαιτεράκηδες» , χωρίς μάλιστα να παρουσιάζει κανένα στοιχείο.

Νομίζει ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να πλήξει τους εκπαιδευτικούς.

Στην πραγματικότητα όμως πλήττεται το δικό του κύρος.

Ο κ. υπουργός είναι παντελώς αναξιόπιστος.

Παπαχρήστος Νίκος
Πρόεδρος Δ.Σ. ΟΛΜΕ

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (24)

Καρτέσιος
|

Βλέπω πως οι περισσότεροι συνάδελφοι (που προφανέστατα κάνουν ιδιαίτερα) προσπαθούν να αποφύγουν το σκόπελο της ενοχής με δικαιολογίες του τύπου "η κρίση φταίει, ο χαμηλός μισθός φταίει, το κράτος που έχει υψηλή φορολογία φταίει, όλοι οι άλλοι φταίνε εκτός από μας".
Δε φταίει καμία κρίση και καμία φορολογία. Φταίει απλά ΤΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ που υπάρχει .
Και καμία αναμόρφωση/ανασύνταξη/αναδιάρθρωση/αναψιλάφηση/ανασκολοπισμός δεν πρόκειτα να το αλλάξει αυτό.
Καλά το ξεκίνησε το παραμύθι ο ΣΥΡΙΖΑ με κατάργηση των πανελλαδικών το 2015 αλλά σίγουρα υπήρξαν αφόρητες εσωτερικές πιέσεις για να πάρουν τα λεγόμενά τους και να τα χώσουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Και μάλιστα η στρατηγική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ οδήγησε στην επέκταση των πανελλαδικών και στην περίοδο Ιανουαρίου.

Ανδρέας Σμ.
|

Ας δούμε τα πράγματα αντικειμενικά.

1. Υπάρχουν καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα και μάλιστα και σε δικούς τους μαθητές από το σχολείο; Μα φυσικά.

2. Πόσοι είναι; Τα νούμερα που επικαλείται είναι πολύ αμφισβητισιμα έως και αυθαίρετα.

3. Είναι σωστό αυτό που γίνεται; Φυσικά και είναι. Πρώτα απ όλα, δεν εκβιάζει κανέναν ο εκπαιδευτικός. Οι γονείς ζητούν τα ιδιαίτερα, ακόμα και τα ίδια τα παιδιά. Αν είχαμε καλό δημόσιο σχολείο και εκπαιδευτικούς που πληρώνονται σαν άνθρωποι, δηλαδή όπως σε άλλες χώρες της ΕΕ, τότε και μόνον τότε δεν θα ήταν!

4. Θα μου πείτε, το αν είναι κάτι ηθικά σωστό προσδιοριζεται από τα οικονομικά; Ρώτησε κανένας τους αναπληρωτές και τους μόνιμους που υπηρετούν μακριά από το σπίτι τους πως θα τα βγάλουν πέρα όταν ο μισθός είναι 900-1200 ευρώ και υπάρχει ενοίκιο 400 ευρώ συν μεταφορικά για να επισκέπτεται και το σπίτι του κάποιες φορές; Αλλά και οι τυχεροί που είναι στο σπίτι τους χρειάζονται το έξτρα έσοδο.

Να κάνει πρώτα ο υπουργός σοβαρότατες βελτιώσεις στο δημόσιο σχολειο και σημαντική αύξηση μισθού και μετά ας ζητήσει να μην γίνονται ιδιαίτερα. Τα οποία τα ζητάνε οι γονείς, δεν τα εκβιάζει ο εκπαιδευτικός.

Κonstantinos Κ
|

Οι μόνιμοι καθηγητές Νομικοί, Αρχιτέκτονες, Γιατροί, Οδοντίατροι κτλ. έχουν το δικαίωμα το απόγευμα να ασκούν ελεύθερο επάγγελμα.
Οι υπόλοιποι καθηγητές γιατί όχι ;

Επίσης, οι καθηγητές των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορούν να ασκούν ταυτόχρονα με τη δημόσια θέση τους στο πανεπιστήμιο και ελεύθερο επάγγελμα ή να έχουν ιδιωτικές εταιρίες. Οι καθηγητές δευτεροβάθμιας γιατί όχι ;

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΙΝΗΣ
|

Θα τους ζήλευε και ο Γκέμπελς. Η προπαγάνδα εμετική.
Το μήνυμα στην κοινωνία το πέρασε. Οι εκπαιδευτικοί σας τα παίρνουν χοντρά και μαύρα.
Εκπαιδευτικός - Υπάλληλος - Εργάτης = Τα εύκολα θύματα στην τακτική του διαίρει και βασίλευε που χρησιμοποιούν οι καθεστωτικές κυβερνήσεις σαν αυτή του Τσίπρα. Θέλουν να μας βάλουν να φαγωθούμε μεταξύ μας. Επικίνδυνη κυβέρνηση που πρέπει να φύγει άμεσα.

Υ.Γ. η ΟΛΜΕ πάλι κοιμάται . Στοιχεία - αποδεικτικά στοιχεία έχει για αυτά που λέει;
Μέχρι και μήνυση εναντίον του εν λόγω υπουργού Παιδείας σηκώνει η χωρίς στοιχεία κατηγορία του.

Ζαχαρίας
|

Το ποσοστό που είπε ο υπουργός μου ακούγετε μικρό. Μπήκατε όμως κ. Γιαβρόγλου στη θέση εκείνου του εκπαιδευτικού που δούλευε μέχρι τις 2 το μεσημέρι....συνέχισε μέχρι της 3 να περνάει απουσίες σε κάτι αρχαιοελληνικές καρτέλες, λες και βρισκόμαστε στα φακελώματα της χούντας.... και μετά δεν πάει στο σπίτι του να δει την οικογένειά του αλλά προσπαθεί να συμπληρώσει το εισόδημά του να σου πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ κ.α ? άλοι κάνουν ιδιαίτερα άλλοι δουλεύουν σε συνεργεία άλλοι πάνε σερβιτόροι....Γιατί? μήπως αυτά που τους δίνεται δεν φτάνουν?
Αν ο εκπαιδευτικός πληρωνόταν αξιοπρεπώς και το σύστημα της εκπαίδευσης των βοηθούσε, γιατί έχουμε περάσει και τις εποχές του "οι μαθητές έχουν πάντα δίκιο" , θα έκανε αυτή την ¨πράξη¨?
μάλλον όχι.

Βασίλης Β.
|

Ίσως αν ο κύριος Υπουργός έλεγε απλά ότι "πολλοί καθηγητές κάνουν ιδιαίτερα σε μαθητές τους, ή μαθητές του σχολείου τους, και αυτό είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να βρούμε τρόπο να το αντιμετωπίσουμε", χωρίς να αναφερθεί σε ποσοστό, τα περισσότερα από τα προηγούμενα σχόλια δεν θα χαν λόγο ύπαρξης...
Σίγουρα κάπου κάποιοι ενδίδουν... και κάποιοι με σύστημα είχαν ή και έχουν οργανώσει "καλά μαγαζιά"εγκλωβίζοντας τους μαθητές τους στα κανάλια που με τρόπο... τους υποδείχνουν. Αυτό κανείς δε μπορεί να αμφιβάλλει πως αποτελεί πέρα για πέρα ασύμβατη συμπεριφορά και πρακτική, με την ίδια την ιδέα της Εκπαίδευσης ως ανθρωπιστικής λειτουργείας όπου ανάμεσα στους εμπλεκόμενους το όποιο κέρδος δεν έχει θέση.
Σίγουρα η ύπαρξη του φαινομένου, όπου αυτό εκδηλώνεται δημιουργεί τεράστια προβλήματα!! Τίποτα δε μπορεί να λειτουργήσει κατά πως πρέπει.
Ούτε καν η ισονομία των μαθητών απέναντι στην τήρηση των συμβατικών τους υποχρεώσεων απέναντι στο σχολείο.
Τα θέματα είναι πολλά και μεγάλα, και προφανώς σε ένα σχόλιο δεν μπορούν ούτε καν να σκιαγραφηθούν....
Ωστόσο πράγματι συμμερίζομαι την επισήμανση που υπογραμμίζει την αντιφατικότητα της αναφοράς στα ιδιαίτερα μαθήματα εκ μέρους των καθηγητών του δημόσιου σχολείου σε μαθητές τους και την ενίσχυση του ρόλου της βαθμολογίας και των ... (αγορασμένων εξ' υπαρχής), δημιουργικών εργασιών,στην εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ.
Πραγματικά τόσο πρόδηλες αντιφάσεις οδηγούν σε περίσκεψη και εγείρουν πάμπολλα ερωτηματικά.... Ποιός αλήθεια θα τα απαντήσει...;;;

Γιάννης Μ.
|

κ.Υπουργέ ψέματα σας λένε, δεν είναι 25%...

Αντώνης
|

Το θέμα υπουργέ μου δεν είναι το ποσοστό αν είναι 5,10, 50%... αλλά αν αυτό είναι εις βάρος της απόδοσης των στο δημόσιο σχολείο και αν φοροδιαφεύγουν...
Πληρώστε τους για να μην χρειάζεται να τρέχουν σε αυτά για να ζήσουν αξιοπρεπώς..
Αλλά ένα σοβαρό ερώτημα που προκύπτει είναι, γιατί οι εκπαιδευτικοί κλάδου Νομικής, έχουν το ΕΛΕΥΘΕΡΟ(χωρίς να απαιτείται ούτε καν άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου από την υπηρεσία των) να διατηρούν δικηγορικά γραφεία ο οιοσδήποτε... και να μην έχει αυτό το δικαίωμα τουλάχιστον ο πολύτεκνος Μηχανικός;;; ΓΙΑΤΙ;

Κώστας
|

Δηλαδή ο γιατρός του δημοσίου γιατί μπορεί να το 'χει δίπορτο, και νοσοκομείο και ιδιωτικό ιατρείο - ενώ για τους καθηγητές απαγορεύεται; Καπιταλισμό δε θέλετε; Ελεύθερη αγορά κι ο καλύτερος ας κερδίζει τον πελάτη.

jimmys_b
|

Οσο μεταξυ μας δεν υπαρχει ειλικρινεια αυτη η χωρα δεν προκειται να δει ασπρη μερα. Καποιοι δε γνωριζουν οτι γινονται ιδιαιτερα , πλεον αρχιζουν απο το δημοτικο, και καποιοι αναγνωριζοντας το προβλημα προτεινουν τη ... νομιμοποιηση τους ως λυση, στρουθοκαμηλιζοντας!
Ενα συστημα αξιολογησης της αρεχομενης εκπαιδευσης οσον αφορα την αποτελεσματικοτητα ειναι περισσοτερο απο ποτε αναγκαιο.

Peter
|

Και το 100% των αναπληρωτών στις Κυκλάδες , Μύκονο ,Κρήτη Ρόδο , Κέρκυρα κ.λ.π. παίρνει 700 ευρώ και δίνει 400 ευρώ για νοίκι .

Πάκης
|

Ο τρόπος του ΣΥΡΙΖΑ, πρώτα απαξιώνεις το έργο κάποιου, δεύτερον συκοφαντείς ασυστόλως και μετά έρχεσαι και κάνεις περικοπές μισθού εκτός και αν θέλει να βάλει ΦΠΑ.

Αλλεργικος στο σανο
|

Λυση: Μεχρι 10 ωρες ιδιαιτερα οι μονιμοι και φορολογημενα με ειδικο καθεστως. Φυσικα δεν θα το κανουν ποτε,ας συνεχισουν ετσι...

Χ.Δ.
|

Νομίζω πως είναι ο πρώτος υπουργός που δηλώνει δημόσια, αγνοώντας το όποιο πολιτικό κόστος και τη συνδικαλιστική αντίδραση, το "καθεστώς" των ιδιαίτερων μαθημάτων και γι αυτό ειλικρινά τον συγχαίρω.
Η πραγματικότητα αυτή, ωστόσο, είναι εκείνη που πρέπει να εξεταστεί ενδελεχώς για όποια αλλαγή στις Πανελλαδικές εξετάσεις και σε ό,τι αφορά τη βαρύτητα του προφορικού βαθμού και σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση και βαθμολόγηση των γραπτών.
Οφείλουμε, τουλάχιστον, όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί ή ασχολούμαστε με την εκπαίδευση να διασφαλίσουμε το δίκιο και το δικαίωμα του πιο "αδυνάτου". Κι αυτός είναι ο μαθητής.

ΓΣ
|

Αυτός ο άνθρωπος είναι τελείως ανεύθυνος. Που βρήκε αυτά τα νούμερα που πετάει δεξιά και αριστερά; 25% κάνουν ιδιαίτερα; ΓΙατί όχι 75%, γιατί όχι 5%; Σε ποιά μελέτη βασίζεται; Ποιός την εκπόνησε, που είναι τα στοιχεία;
Δεν έχω καμμια σχέση με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά δεν είναι παραγωγικό να βγαίνει ο καθένας, έστω και υπουργός, και να μιλάει τόσο πρόχειρα.

Να απεμπλακεί λέει η προετοιμασία για τα ΑΕΙ απο το Λύκειο. ΟΚ. Αλλά ταυτόχρονα στο Λύκειο θεσμοθετεί εξετασεις τον Ιανουάριο που θα μετράνει στο βαθμό πρόσβασης στα ΑΕΙ. Είναι δυνατόν να κάνει ένα πράγμα και σε δυο βδομάδες να πρεσβεύει το αντίθετο!; Τι συμβαίνει επιτέλους; ΤΟΣΗ προχειρότητα πια;

ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
|

Με λίγα λόγια θα πρέπει να γίνουν αμερόληπτες αξιολογήσεις στους εκπαιδευτικούς με την προυπόθεση ότι θα υπάρχει κάποιος ελεκτικός μηχανισμός όπου θα ελένγχει και θα εποπτέυει τους καθηγητές στα σχολεία δηλ-αν προχωράνε την ύλη τον μαθημάτων και αν οι μαθητές την έχουν κατανοήσει -Ενα σύστημα που υπήρχε πριν 30 περίπου χρόνια στα σχολεία .Αυτό το συστημα δουλέυεται στις προηγμένες χώρες του Εξωτερικου στο σύστημα εκπαίδευσης..Το συστημα βέβαια ενημερώνει τους καθηγητές -Δασκάλους ότι θα πρέπει να συγκεντρώσουν μόρια από εκπαιδευτικά σεμινάρια -συνέδρια Ασκήσεις ,ώστε να αποδείξουν στο αρμόδειο υπουργείο οτι δίκαια οι συγκεκριμένοι καθηγητές-Δασκάλοι καταλαμβάνουν τη θέση αυτή -Διαφορετικά αν δείχνουν αδιαφορία δηλαδή δεν συγκεντρώνουν τα απαιτούμενα μόρια-απο σεμινάρια -εκπαιδέυσης -Ασκήσεις τότε θα είναι στις τελευταίες θέσης μοριοδότησης -δηλαδή δεν θα μπορούν να εργαστουν ούτε για ωρομίσθιοι γιατί με λίγα λόγια θα είναι ακατάληλλη για το εκπαιδευτικό σύστημα τις χώρας. Αυτό είναι το τίμιο σύστημα εκπαίδευσης, διαφορετικά όποιος εχει χρήματα θα μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά του -αυτοί που δεν έχουν θα αισθάνονται μια ζωή ενοχές αλλά και τα παιδιά θα αισθάνονται κατώτερα σε σύγκριση με τα (προνομιούχα) Αυτό βέβαια δημιουργεί ταξικές ανισότητες και πολλά αλλα προβλήματα που
δυστηχώς έχουν πολύ κακό ΤΕΛΟΣ.Γιαυτό λοιπόν το Αρμόδειο Υπουργείο θα πρέπει να μεριμνήσει και να δημιουργήσει Ανθρώπινες και Αξιοπρεπείς συνθήκες Εκπαίδευσης........

Μούντζογλου
|

Ο υπουργός αντί να συκοφαντεί τους καθηγητές, καλά θα κάνει να αγωνιστεί να πάρουν έναν αξιοπρεπή μισθό.
Ο Πάγκαλος, είχε πει κάποτε: Διπλασιάζω τους μισθούς των καθηγητών και τους ζητάω τα πάντα.
Εσείς θέλετε με πορδές να βάψετε αυγά. Ούτε αξιολόγηση (θέλετε να) κάνετε, ούτε αναβάθμιση του εκπαιδευτικού κάνετε, ούτε λεφτά για την παιδεία δίνετε, ούτε διορισμούς, Τίποτε. Είστε πολύ χειρότεροι από τους προκατόχους σας.
Αναξιόπιστοι, αναξιοκρατικοί, συμπλεγματικοί και ιδεοληπτικοί. Μια χαρά ήσαστε στην αντιπολίτευση! Κάντε τώρα κάτι από όσα υποσχεθήκατε;
Περιμένουμε να σας χειροκροτήσουμε.
Αλλιώς θα χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας με άλλο τρόπο και σε διαφορετική κατεύθυνση.

Γιάννης Πλατάρος
|

*** Υπαρκτό το πρόβλημα, εδώ και 60 χρόνια όπως παραλλάσσεται ποσοτικά, όχι ποιοτικά.
*** Υπαρκτός ο κολασμός του εδώ και 60 χρόνια.
*** Υπαρκτό και το -στην πράξη- ακαταδίωκτο των επιόρκων.
*** Υπαρκτή η ανοχή ένθεν κι ένθεν. Από Γονείς και Συλλογικές εκφράσεις καθηγητών.
*** Υπαρκτές και συχνές οι εξαγγελίες στους επιόρκους για διώξεις, πατάξεις, καταστολές, τιμωρίες, απαλοιφές.
Όταν τα έχεις ζήσει και έχεις επιβιώσει και δεν έχεις πάθει Αλτσχάϊμερ και έχει κουραστεί να γελάς με τα καμώματα της εξουσίας, πώς αντιδράς;
------>Με σκεπτικισμό:
Κάτι άλλο κρύβεται....Δύο συμφωνούν να παρανομήσουν (Γονείς -Καθηγητές) Πώς τους πιάνει η εξουσία; Η Εμπειρία λέει «ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΕΙ» πλην εκμετάλλευσης απροσδόκητης τυχαίας, μη προβλέψιμης έριδας μεταξύ τους, άσχετης, για άσχετο λόγο και καρφώσει ο ένας τον άλλον. Εδώ γράφουμε ΒΙΒΛΙΟ.
-------> Με πολιτικό σκεπτικό:
Πάνε να περάσουν οδυνηρά μέρα και φέρνουν τους εκπαιδευτικούς σε αντίθεση με την Κοινωνία (Επαναλαμβάνω: Το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ είναι ΙΔΙΑΣ ΕΝΤΑΣΕΩΣ, ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΟ, ΣΥΝΕΧΕΣ, ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΚΑΘΟΛΙΚΑ, ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ)
Τείνω στην τελευταία εκδοχή και δεν κάνω λάθος:
Δίκαιοι και άδικοι, να ετοιμαζόμαστε για επερχόμενο λίαν συντόμως, ανασκολοπισμό!

Τώρα λέτε αλήθειες...
|

Δήλωση “βόμβα” υπουργού:
4 στους 10 καθηγητές κάνουν “Ιδιαίτερα” στους ίδιους τους μαθητές τους

Αυτή κ. Τσίπρα είναι "η μάστιγα της παραπαιδείας" που είπατε στη ΔΕΘ και όχι τα νόμιμα αδειοδοτούμενα φροντιστήρια που και φόρους πληρώνουν και δουλειά σε άνεργους εκπαιδευτικούς δίνουν...

Μιχάλης
|

Αναγνωρίζουμε στον κύριο Γαβρόγλου οτι είναι ο πρώτος Υπουργός Παιδείας που για πρώτη φορά, με τέτοιες αλήθειες, ακουμπά πολύ μεγάλα ζητήματα!
Ελπίζουμε να προχωρήσει το θέμα πιο βαθιά.
Υπουργέ μου, τώρα είσαι σωστός. Οι εξαγγελίες για αλλαγή των πανελληνίων είναι το τελευταίο που πρέπει να γίνει κι όχι το πρώτο...
Πρώτα εξετάζουμε τον ασθενή και κάνουμε διάγνωση, και μετά ανακοινώνουμε την φαρμακευτική αγωγή!

Bill231
|

ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ;; ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.. ΑΛΛΑ..

ΑΠΟΡΙΑ
|

Αλλη μια αστοχη δηλωση του κ. υπουργου. Τα θεματα των πανελληνιων που εχουν προτυποποιηθει και κατηγοριοποιηθει σε αηδιαστικο βαθμο ποιος τα επιλεγει; Αυτη η κατηγοριοποιηση εχει οδηγησει στις τεχνικες που αναφερεται ο υπουργος. Γιατι δεν εχουν το θαρρος, τα κοτσια και τη βουληση να σπασουν το φαυλο κυκλο και να βαλουν πιο ποιοτικα θεματα;

Jimmys_b
|

Βόμβα δεν ξέρω αν είναι, πάντως πραγματικότητα είναι και μάλιστα σε αρκετά μέρη στην επαρχία η επιλογή είναι μονόδρομος.....

ασεπιτης
|

....άρες μάρες κουκουνάρες.....είναι σαν τη δήλωση που είχε κάνει προ μηνών με τις εγκυμοσύνες κατά τη διάρκεια των πενθήμερων εκδρομών.

Αφού ΚΑΝΕΙΣ δεν πληρώνει για αυτά που λέει ή γράφει έτσι είναι η ζωή.....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ