Διευθυντές Σχολείων: Η δυσκολία εύρεσης εκπαιδευτικών για τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής καθυστερεί τις "κρίσεις"

Στο γραφείο της υπ. Παιδείας βρίσκεται εδώ και δυο εβδομάδες , προς υπογραφή, η απόφαση για τις διαδικασίες επιλογής των νέων Διευθυντών Σχολείων- Έτοιμη και η ηλεκτρονική πλατφόρμα

17/11/2022

Ενημερώθηκε: 17/11/2022, 21:13

Άκουσε το άρθρο

Αμηχανία κι εκνευρισμός επικρατεί στον τρίτο όροφο του υπουργείου Παιδείας, μετά την απρόσμενη , για την πολιτική ηγεσία, εξέλιξη να υπάρχει αδυναμία συγκρότησης των Τοπικών Συμβουλών Επιλογής των Διευθυντών Σχολείων.

Με έκπληξη το υπουργείο Παιδείας διαπιστώνει πως παρά τις επαναλμαβανόμενες προσκλήσεις από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, υπάρχει δυσκολία συγκρότησης των Τοπικών Συμβουλίων , καθώς δεν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να κάνουν σχετική αίτηση.

Το σχέδιο  απόφασης για την έναρξη των διαδικασιών έχει αποσταλεί από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας στο γραφείο της Ν. Κεραμέως από τα τέλη του Οκτώβρη, και αναμένονταν η υπογραφή της , όπως είχε γράψει το esos μέχρι την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου.

Ωστόσο η υπουργός Παιδείας λαμβάνοντας τα μηνύματα από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης περί αδυναμίας συγκρότησης των Τοπικών Συμβουλών "πάγωσε" , προσωρινά, την υπογραφή της σχετικής απόφασης.

Συνεργάτης της υπουργού με τον οποίο μίλησε το  esos μας είπε πως "περιμένουμε από  μέρα σε μέρα να υπογράψει την απόφαση".

Πάντως η η ηλεκτρονική πλατφόρμα , η κατασκευή της οποία κόστισε 72.000 ευρώ, είναι έτοιμη να δεχθεί αιτήσεις από τους υποψηφίους Διευθυντές όταν εκδοθούν οι σχετικές Προκηρύξεις από τις τοπικές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, και αφού πρώτα υπογραφεί η σχετική απόφαση από την υπουργό.

Μέχρι σήμερα από τις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Τοπικά Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών Σχολείων συγκρότησαν μόνο οι εξής τέσσερις:

  1. Η ΠΔΕ Ηπείρου (σ.σ. συγκρότησε 7 από τα 8 Συμβούλια, παρά τις τρεις επαναλαμβανόμενες προσκλήσεις)
  2. Η ΠΔΕ Αν. Μακεδονίας - Θράκης
  3. Η ΠΔΕ Πελοποννήσου
  4.  Η ΠΔΕ Στ. Ελλάδας

20 Οκτωβρίου -Ν. Κεραμέως : Τις επόμενες ημέρες οι Προκηρύξεις επιλογής Διευθυντών Σχολείων

Συγκροτούνται τα Τοπικά Συμβούλια Διευθυντών Σχολείων και τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν οι σχετικές Προκηρύξεις.

Τη δήλωση αυτή είχε κάνει  η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, στις 20 Οκτωβρίου.

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί

Σχόλια (67)

ΧΡΗΣΤΟΣ
|

"20 Οκτωβρίου -Ν. Κεραμέως : Τις επόμενες ημέρες οι Προκηρύξεις επιλογής Διευθυντών Σχολείων" Δεν είπε και κανένα ψέμα η γυναίκα.......τις επόμενες μέρες........ορίζεται πουθενά ποιές θα είναι οι .....επόμενες μέρες; Αυτές μπορεί να είναι το ....2023 κατά τον Μάη μεριά.... μην αγωνιάτε υποψήφιοι! Σε δουλειά να βρισκόμαστε και για να το σοβαρέψω τώρα, αν δεν αλλάξει ο Νόμος με την πολυπλοκότητά του και τις ασάφειές του, μην περιμένετε ούτε Συμβούλους!

Πλατάρος Γιάννης
|

Μια διευκρίνηση για τις ακαδημαϊκές εγγυήσεις των Συμβουλίων επιλογης:
Επειδη πολλά γράφονται και εδω:
Τα Συμβούλια θα πρέπει να συγροτουνται από άριστους, αυτό είναι κοινώς παραδεκτό.
Άριστους ακαδημαϊκά, έμπειρους, ηθικούς. Το τελευταίο, δηλ. το "ηθικούς" δεν μετριέται με χαρτιά, δυστυχώς, ενώ είναι το σπουδαιότερο. Μετράμε μόνο εμπειρία και ακαδημαϊκότητα.
Υπάρχει μια νομική επιστημονική αποφανση, ότι όταν ένας νόμος είναι πλήρης, λεπτομερής και καλύπτει τα πάντα, μπορείς να βάλλεις να εφαρμόσει τον νόμο, έναν τυχαρπαστο!
Θεωρητικά, ο τυχαρπαστος, θα πρέπει να επιδείξει την μέγιστη δυνατή επιμέλεια κατά την εφαρμογή του νόμου, ώστε να μην εκτεθεί και πάει φυλακή!...Και αν ο νόμος είναι σαφέστατος, χρειάζεται να ξέρεις μόνον ανάγνωση για να τον εφαρμόσεις.
Δυστυχώς νόμοι "πλήρεις" όπως τους ωρισα ως πλήρεις, δεν ψηφίζονται. Ένα στοιχείο της πληρότητας ενός νόμου θα ήταν η απόλυτη σαφήνεια και η ρητή πρόβλεψη για κάθε λεπτομέρεια. Ο συγκεκριμένος νόμος επιλογής, παρ ότι άριστος στις γενικές του προβλέψεις μοριοδοτησης, δεν έχει καμία απολύτως εφαρμοστικη λεπτομέρεια. Θα επιλυετο αυτό, ΑΝ είχαμε εφαρμοστικες εγκυκλίους, δηλαδή έναν κοινό μπούσουλα, για το ποια δικαιολογητικά γίνονται δεκτά και ποια όχι. ΤΊΠΟΤΕ ΆΛΛΟ!!!
Επειδη οι εγκύκλιοι δεν είναι νόμοι, οποιος διαφωνούσε σοβαρά, θα μπορούσε να προσφύγει στην δικαιοσύνη. Όμως πριν από αυτό, θα υπήρχε ο μπούσουλας που θα ήταν κοινός για όλα τα συμβούλια και για όλους τους υποψήφιους. Όχι άλλα συμβούλια αυτή η ερμηνεια, αλλά συμβούλια εκείνη η ερμηνεια, όχι άλλο ο ένας υποψήφιος, άλλο ο άλλος. Θα είχε δοθεί δηλαδή μια ΜΟΝΟΣΉΜΑΝΤΗ ερμηνεία του νόμου από το υπουργείο.
Το προηγούμενο, θα έλυνε τα χέρια, ΌΛΩΝ! Ακόμα και λανθασμένη να ήταν κάποια ερμηνεία, αυτό θα επελυετο στα δικαστήρια, όχι στα συμβούλια. Θα είχαμε ελάχιστες ενστάσεις...
Παμε τώρα στα συμβούλια:
Αν είχαμε πληρέστατο νόμο είτε πληρέστατη ερμηνευτική του εγκύκλιο, τότε όλοι θα μπορούσαν να είναι μέλη στο συμβούλιο, ακόμα και οι ΆΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΊΚΗΣΗ!
Δεν έχουμε όμως τέτοιο νόμο, ενώ δεν έχουμε ούτε μια αράδα ερμηνευτικής εγκυκλίου....
Μία φυσιολογική, ήδη παρατηρηθείσα συμπεριφορά, ήταν η σχεδόν πλήρης αποδοχή από μέρους των Συμβουλίων των ενστάσεων! Δηλαδή προ του "ου μπλέξεις" (με την τακτική δικαιοσύνη) τα αποδεχόμαστε όλα τα ελλειπή δικαιολογητικά! Το είδαμε στις ενστάσεις δεκτών ή μη δεκτών υποψηφιοτήτων! Αυτό δηλοί πολλά....
Να επισημάνω λοιπόν, ότι όταν προτείνω υποχρεωτική συμμετοχή σε συμβουλια εκπαιδευτικών, χωρίς αίτηση τους, εξυπονοω το αυτονόητο της έκδοσης ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ, τριαντασελιδης τουλάχιστον ερμηνευτικής εγκυκλίου, για τα δεκτά ή μη δεκτά δικαιολογιτικα των ΣΤΑΘΕΡΏΝ ΜΟΡΊΩΝ.
Ακούστηκαν παράπονα για τα σταθερά μόρια και όχι για τις συνεντεύξεις, όπου εκεί στο παρελθόν εστιάζονταν, ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΡΆΠΟΝΑ, ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ!...
Συνεπώς, βγαίνει και το Πόρισμα :
Ή βγάζετε την ερμηνευτική πολυσέλιδη εγκύκλιο για τα σταθερά μόρια πριν την προκήρυξη, ή δεν εκδιδετε καθόλου προκήρυξη, λόγω των απίστευτων παρενεργειων που θα δημιουργηθούν σε προεκλογικη περίοδο που ήδη διανύουμε ανεξαρτήτως ποτέ θα γίνουν οι εκλογές.

ΠΕ04
|

@Πλατάρο Γιάννη, Δισκοβόλο
Ο νόμος δεν είναι κακός (καθ’ υπερβολή ο καλύτερος, να μη σας το χαλάσω) αλλά ολίγον ελλιπείς. Τι θα πει συνάφεια, τι θα πει ακαδημαϊκή εμπειρία και τι δημοσιεύσεις μετράνε χρήζουν ερμηνείας αν και θα μπορούσαν να γίνουν σαφή από την αρχή (πχ ακαδημαϊκή εμπειρία=ότι μετράει σε επιλογές ΔΕΠ, Δημοσιεύσεις ότι υπάρχει σε Scopus, WoK, scholar klp και όλα τα άλλα 0.1 κλπ). Αν δούμε την γενική φιλοσοφία του 4823 δεν είναι καθόλου μακριά από τον προηγούμενο νόμο Γαυρόγλου (4547) 2 το λάδι 3 το ξύδι ότι μετρούσε ο ένας μετρούσε και ό άλλος.
Τις πταίει ??? κατά Μαρούσι μεριά πρέπει να ψάξουμε:
1) Άργησε πολύ να κάνει ένα νόμο που κατά τα λεγόμενά της ηγεσίας του υπουργείου ήταν έτοιμος προεκλογικά. Τον ψήφισε μετά από ΔΥΟ χρόνια !!!!!!!!!!!
2) Φταίει η πανδημία ??? μα τι σχέση έχει η νομοθεσία με τις μάσκες (αερόστατα) το παγουρίνο και τη Cisco ??? δεν θα μπορούσε να έχει βγει ο έρμος ο νόμος ??? τι τον εμπόδιζε ??
3) Όπως είπα δεν ήταν ιδιαίτερα διαφορετικός από τον προηγούμενο και μια χαρά θα μπορούσε να είναι τροπολογία πάνω στον 4547.
4) Οι επιλογές άρχισαν 2.5 χρόνια μετά την εκλογή της νέας ηγεσίας του υπουργείου με γελοίες δικαιολογίες για την καθυστέρηση. Παράδειγμα η ύπαρξη της πλατφόρμας που χρειάστηκε 6 μήνες για τους Δ/ντες εκπαίδευσης και άλλους τόσους για τους Δ/ντες σχολείων. Ακόμα ποιο τρανό παράδειγμα ήταν η στελέχωση των συμβουλίων επιλογής πολύ πριν την έναρξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων. Δηλαδή γιατί θα πρέπει τα συμβούλια επιλογής ΔΔΕ-ΔΠΕ να έχουν φτιαχτεί το Νοέμβριο και η διαδικασία να λήγει 24/01 θα μπορούσε η διαδικασία να λήγει 20 Νοεμβρίου και τα συμβούλια να είναι έτοιμα 22 τόσο δύσκολο ήταν το υπουργείο να τα διαχειριστεί ???
5) Τα συμβούλια επιλογής στις υψηλές θέσεις (ΔΔΕ-ΔΠΕ ΣΕ) ήταν Αμισθί και αποτελούμενα από ΔΕΠ και μέλη ΑΣΕΠ (κυρίως) γιατί να τρέξουν οι άνθρωποι δεν υπήρχε κανένα κίνητρο με αποτέλεσμα να τραβήξει το πράμα 6 μήνες αντί 3 ενώ είχε καθυστερήσει άλλους 6. Για δε τους ΣΕ πάει ήδη στους 7 και δεν είμαστε ούτε στην αρχή καλό Πάσχα και να δούμε δηλαδή.
6) Συμβούλια επιλογής σε τοπικό επίπεδο. ΜΕΓΑ λάθος η μη συμμέτοχή των αιρετών. Δηλαδή αν δεν συμμετέχουν οι αιρετοί ποιοι θα είναι στα συμβούλια όποιοι περνάνε απ’ έξω και έχουν 30 ή 25 χρόνια υπηρεσίας?? Αυτό και αν είναι παραλογισμός όπως και μέγιστος παραλογισμός είναι το γεγονός ότι αποκλείονται όλοι οι εκπαιδευτικοί που δεν υπηρετούν τον παρόντα χρόνο σε σχολείο γιατί να μην είναι δηλαδή ο Δ/ντης του ΚΠΕ ή του ΚΕΔΑΣΥ ο υπεύθυνος δραστηριοτήτων στο συμβούλιο επιλογής ?????
7) Ο νόμος τέλειος, η εφαρμογή του νόμου άθλια, άθλιος ο προγραμματισμός και ακόμα το μπρος- πίσω του υπουργείου. Φυσικά ΌΛΟΥΣ βολεύει να μην υπάρξουν νέα στελέχη αφού ότι αξιολόγηση μπορεί να γίνει και ας λέει το υπουργείο το αντίθετο αν ήθελε τον δεύτερο χρόνο θητείας τους στο υπουργείο θα υπήρχαν νεοεκλεγμένα στελέχη.
Υπενθυμίζω
Νέοι ΔΔΕ-ΔΠΕ μετά από διπλασιασμό του χρόνου θητείας των εκλεγμένων το 15 και 1.5 χρόνο θητείας προσωρινών
ΠΔΕ σε παράταση 6 μήνες
ΣΕΕ (θεσμός που έχει καταργηθεί εδώ και 1.5 χρόνο) σε παράταση 1.5 χρόνου και βλέπουμε.
Δ/ντες σχολικών μονάδων 2.5 χρόνια παράταση θητείας (3 χρόνων) και στα περισσότερα σχολεία αναπληρωτές χωρίς καν να έχουν περάσει από επιλογή.
(και τώρα αρχίζουν τα ωραία)
Προϊστάμενοι Εκπαιδευτικών θεμάτων έχουν εκλεγεί το 2016 με 2ετή θητεία δηλαδή είναι σε παράταση 5 χρόνια ενώ για κάποιο διάστημα (σε επιλογή χωρίς μετρήσιμα μόρια και συνέντευξη) να εκτελούν χρέη Δ/ντη εκπαίδευσης.
ΚΠΕ, υπεύθυνοι Δραστηριοτήτων κλπ έχουν εκλεγεί το ….. 2012 !!!!
Υπάρχουν υπεύθυνοι για το χάλι αυτό ?
Φυσικά !!!

Πλατάρος Γιάννης
|

@Μαρινα.
Μην παρεξηγηθείτε, αλλά επιμένετε φορτικα να θέτετε από το καλοκαίρι την εξίσωση "πτυχίο Νομικης=τρία Έρασμους."
Απάντησα και ξανά απάντησα και μάτα επαναπαντησα.
Επεπεινα και γω με την επιμονή σας.
Υπάρχει ένα τσιτατο για τον ξύπνιο που ζητάει συγγνώμη, τον πονηρό που δικαιολογείται και τον βλάκα που επιμένει...
Και οι δύο είμαστε στην περίπτωση του βλάκα!...
Σας το ξαναλεω:
Δεν συγκρίνονται τα μέτρα των αποτιμήσεων των προσόντων, διότι δεν είναι ομοειδή, ας από τιμώνται αθροιστικά με ομοειδεις μονάδες αποτίμησης που προστίθενται και συγκρίνονται!
Παραδέχομαι ότι είναι δύσκολο, αλλά με καλή θέληση θα το καταλάβεις.
Η λογική είναι ότι εσύ που είσαι της Νομικής πιο εύκολα μπορείς να κάνεις ένα Έρασμους ή τουϊνινγκ και να πάρεις τα μόρια και συ, όπως τα πήρε ο άλλος που δεν έχει πτυχίο Νομικής που είναι δυσκολότερο σαφώς. Η συμμετοχή σε αυτά τα προγράμματα μέτρα και αποτιμά αλλά πράγματα, όπως η συνεργασία σε ένα σχολείο, μεταξύ Καθηγητών και Καθηγητών, Καθηγητών και μαθητών, Καθηγητών και γονέων των παιδιών. Αλλά πράγματα δηλαδή...
Και εκτός από τα ευρωπαϊκά Προγραμματα αποτιμονται και ένα σωρό άλλα που δεν αποτιμούντο.
Η μόνο σοβαρή εύλογη ένσταση που μπορείτε να κάνετε, είναι ότι όλα αυτά δεν ήταν γνωστά σε ικανό χρόνο για να τα θεραπεύσετε!
Μονον επ αυτού θα έχετε δίκιο...
Εχω όμως μια δικαιολογία και γι αυτό....
Ήταν θέμα τύχης!
Τα νέα μοριοδοτουμενα προσόντα ήταν ΤΡΙΠΛΆΣΙΑ ΑΠΌ ΤΑ ΠΑΛΙΆ!....
Τα δόκιμα δυνητικά προσόντα τα Εκπαιδευτικά είναι γενικώς πενταπλασια. Να μην τα απαριθμήσω..
Προσωπικά για παράδειγμα, θεραπευα τετραπλάσια και μου έτυχαν αρκετά μέσα στα νέα τριπλάσια, κάποια έμειναν έξω.... Ήταν θέμα τύχης....
Εσείς αν θέλατε γνήσια προσωπική επαγγελματική ανέλιξη θα έπρεπε να θεραπευετε γκάμα και ευρύ φάσμα ουσιαστικών προσοντων και όχι μόνο "δεύτερο πτυχίο"
Κάνω προσευχή να σας φωτίσει το Άγιο Πνεύμα... Εμένα δυστυχώς δεν έχει έλθει γλωσσίτσα φωτιάς στο κεφάλι να ομιλώ πολλές ξενες γλώσσες.
Ας έλθει σε σας...

Δισκοβόλος
|

@Πλατάρος Γιάννης18 Νοε 2022 14:35
Αυτή είναι μια σεβαστή και συνετή απάντηση και για το λόγο αυτό χρήζει μιας αντιστοίχως μετριοπαθούς ανταπάντησης.
α) Χαίρομαι που έχεις την λογικότατη άποψη ότι η ανάληψη υπηρεσίας των νέων διευθυντών πρέπει να γίνει μετά το τέλος του τρέχοντος διδακτικού έτους!
β & γ) Δεν με εκπ΄λησσει βέβαια που επιμενεις για τον αξιοκρατικό χαρακτήρα αυτού του νόμου, αν και δεν ξέρω πώς μπορεί να συνάδει αυτό με την καταφανή εφαρμοστική του αδυναμία ή με την ανάγκη πολυσε΄λιδων διευκρινιστικών που προφανώς θα απαιτούν με τη σειρά τους περαιτέρω διευκρινίσεις, οπότε καταλήγουμε σε ένα φαύλο κύκλο χωρίς τελειωμό! Η θεωρία σου βέβαια για κάποιο "διακομματικό υπόγειο σύστημα μετριοκρατίας" μόνο ως ευφάνταστη συνωμοσιολογία μπορεί να εκληφθεί και δε νομίζω πως μπορεί να αντέξει σε σοβαρή κριτική.
δ) "Πρώτη φορά δεν έγινε σφαγή στις συνεντεύξεις"! Λαμπρός ισχυρισμός που πάσχει από προφανή έλλειψη βαρύτητας δεδομένης της πρωτοφανούς αντίδρασης των υποψηφίων με μαζικές ενστάσεις επί του υποτιθεμένου αντικειμενικού μέρους της διαδικασίας που δεν άφηνε πλέον και πολλά περιθώρια για περαιτέρω αυθαιρεσίες!
ΥΓ. Ο τρόπος με τον οποίο δρομολογείται η συγκρότηση των υπηρεσιακών συμβουλίων (μονομερείς αποφάσεις επιστράτευσης απρόθυμων εκπαιδευτικών) που σε πολλές περιπτώσεις θα στελεχωθούν (όπως και στο παρελθόν βέβαια, αλλά υποτίθεται ότι έχουμε βρει επιτέλους τον αξιοκρατικό μηχανισμό) από πρόσωπα εν πολλοίς υποδεέστερης επάρκειας από τους κρινόμενους, αποτελεί τρανή απόδειξη ότι είμαστε ακόμη πολύ μακριά από κάθε έννοια πραγματικής αξιοκρατίας...

βασικά ΠΑΛΙ εκπαιδευτικοί φταίνε !
|

που δεν γίνονται κρίσεις, δεν βγαίνει η πρόσκληση...
μια ορέα ατμόσφαιρα
ΥΓ. πότε θα πάρει πόδι επιτέλους; πότε οι εκλογές; μακάρι γενάρη να τελειώνουμε

............
|

ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ................................................................

ΑΣ
|

@ enikos. Σε ποιο άρθρο νόμου είδες για τριετία σε ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. κλπ; Έχει καταργηθεί.

Βαρύ το κλίμα
|

Ακόμα και ο αξιότιμος κ. Πλάταρος βλέπω να ξεκαβαλάει σε λίγο...

καθηγήτρια eTwinning
|

@Μαρίνα. Το Erasmus και το eTwinning δεν είναι διαγωνισμοί, αλλά ομαδοσυνεργατικά έργα με ευρωπαικά σχολεία, και όσοι δεν καταλαβαίνουν την αξία που έχουν για τους μαθητές, τους καθηγητές και τα σχολεία τους γενικότερα ας μη γίνουν ΔΣΜ καλύτερα.

ΔΙΚΑΙΟΣ
|

Μπήκα σε συμβούλιο επιλογής χωρίς να υπολογίσω ότι θα δυσαρεστήσω κάποιους συναδέλφους. Επειδή προτιμώ τους συναδέλφους από ότι μπορεί να τους ζημιώσει - κάποιους ή όλους. Έχω το δικαίωμα να παραιτηθώ;

@Πλατάρος Γιάννης
|

"κατάθεση ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ τροπολογίας" ..............
μα καλά, έχουμε παντελώς απωλέσει ακόμα και τη στοιχειώδη λογική?

Υπερεπείγον ζήτημα η συγκρότηση συμβουλίων επιλογής Δ/ντων εκπ/σης!!!!!!!!!!!! Ναι, θα κατακρημνιστεί η χώρα αν δε συγκροτηθούν συμβούλια και δε βγουν Δ/ντες ΔΔΕ και ΔΠΕ!!!! Ας τα παρατήσουμε όλα, κι ας ασχοληθούμε με το φλέγον τούτο ζήτημα!

Και τι πιο απλό, ως λύση, από το να εισάγουμε μία ακόμα τροπολογία (σιγά τα ωά, το χούμε συνηθίσει πια αυτό με τις τροπολογίες...) που θα διορθώνει αυτή την τοοοοοοοσο νοσηρή κατάσταση... Και μάλιστα, για να μη χάνουμε χρόνο, μιας και το ζητημα είναι τοοοοοοοσο υπερεπείγον, ας την εισάγουμε στο επόμενο στη σειρά για ψήφιση άσχετο νομοσχέδιο για την θέσπιση του δικαιώματος της μεσογειακής φώκιας στην υποβοηθούμενη αναπαραγωγή.......

(Σύνταγμα της Ελλάδος, αρ. 74 : "Προσθήκη ή τροπολογία άσχετη με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου ή της πρότασης νόμου δεν εισάγεται για συζήτηση." ...Αλλά ποιος νοιάζεται για το Σύνταγμα, όταν κάτι είναι τοοοοοσο υπερεπείγον....)

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ!

Μαγδαλένα
|

Ο καλύτερα ενημερωμένος εδώ μέσα είναι τελικά ο συνάδελφος Νίκος . Αυτό μόνο, που λέει κι ο ίδιος .

Αιρετος.
|

Εύκολη λύση για το πρόβλημα με τα συμβούλια επιλογής.Να επανέλθουν στα συμβούλια οι αιρετοί,όπως ήταν πάντα άλλωστε.

3 σε 1 ή "αν δεν το πιείτε, λουστείτε" έλεγε η…
|

Ούτε ψύλλος στον κόρφο τους
@Πλατάρος Γιάννης 18 Νοε 2022 11:24
Για το ή.... δεν κατέχω! Αλλά για το "Τι 30 Τι 40 Τι 50", ξέρω ότι ήταν πετυχημένη κωμωδία με τον αείμνηστο Λάμπρο Κωνσταντάρα. Πολύ ευχάριστη μεν (έως και διδακτική).... αλλά που δεν συνάδει (πολλώ δε μάλλον και χωρίς αίτησή τους) ούτε με την αριστεία-αξιοκρατία-διαφάνεια ούτε με τον καλυτερότερο ούτε με τη σοβαρότητα της κατάστασης λόγω ανικανότητας υπουργείου.

Ούτε η Κομανέτσι
@Πλατάρος Γιάννης 18 Νοε 2022 11:17
ΑΡΑ: Κανένας αιρετός (ούτε καν της ΔΑΚΕ) δεν στηρίζει την υπουργό ή/και τον καλυτερότερό της.
(Δεν τα πάω καλά ούτε με τα νοητικά άλματα ούτε με τις κυβιστήσεις).

Ούτε η μπουλντόζα του "Ηλία ρίχ'το"
Πλατάρος Γιάννης 18 Νοε 2022 00:52
Πορίσματα από το ρεπορτάζ: Το πιο μεγάλο πλήγμα είναι.... ότι ο/η επόμενος/η υπουργός παιδείας, θα πρέπει να στήσει από την ΑΡΧΗ, ολόκληρο τον πύργο που κατάφεραν να ισοπεδώσουν.

@έλεος
|

σώπα καλέ, μη σταματήσει να γράφει και παύσει ο γέλωτας ! μόνο αυτό μας έμεινε με δαύτους (μια τα καλάθια, μια τα κολάμπια, μια οι επιμορφώσεις και οι μέντορες και οι αριστείες) ! σε άλλες αναρτήσεις έχει γράψει και πιο επικά σχόλια. τράβα διάβασε και κάνε καινούργιο συκώτι και λίγες οι υποδείξεις φίμωσης , please, please !

Νώντας@Πλάταρο
|

κ..Γιάννη , έχετε ξεφύγει τελείως.. Αποκαλείτε μετριότητα όλους τους εκπ/κούς που θεωρούν το νόμο ΕΚΤΡΩΜΑ.. Έχετε επαφή με το κλίμα που υπάρχει στα σχολεία και την άποψη (εκτός των ανυπόμονων προσοντούχων) της πλειψηφίας των εκπ/κών; ;Να γελάσουμε η να κλάψουμε με αυτά που γράφετε ! !

Πλατάρος Γιάννης
|

@Δισκοβόλος
α) Να γίνουν οι επιλογές πριν τις εκλογές και ας αναλάβουν 1η Ιουλίου.
β) Έχω εξηγήσει με επιχειρήματα και όχι με αφορισμούς ότι ο νόμος κατά την ουσία του είναι αξιοκρατικό συμβάν σε ισοπεδωτικό περιβάλλον και είναι πολιτικό ατύχημα που έστω και από «λάθος» δεν θα εφαρμοστεί -αν δεν εφαρμοστεί- κάτι σωστό, που η πλειονότητα των εκπαιδευτικών τρέμει εξ αιτίας αυτού. (Το ότι δηλ. είναι αξιοκρατικό)
Έχω την προσωπική θεωρία και το έχω ξαναβιώσει από εποχής Διαμαντοπούλου να πέφτουν τα ανώνυμα κοράκια πάνω στον νόμο για να τον τελειώσουν. Έχω σοβαρή υποψία ότι η δυσκοιλιότητα στην εφαρμογή του και οι αβελτηρίες, γίνονται επίτηδες από ένα διακομματικό υπόγειο σύστημα μετριοκρατίας. Είναι συντριπτική πλειονότητα και δεν θέλει πολύ να φρενάρει τον νόμο με -επίτηδες- θεσμικές καθυστερήσεις. Το ότι δεν βγήκε εφαρμοστική εγκύκλιος, είναι η ΠΡΩΤΗ-ΠΡΩΤΗ-ΒΑΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ για ό,τι βλέπουμε αυτή την στιγμή. Εσύ είσαι μαθημένος να γράφεις τέτοια τσιτάτα φοιτητόθεν και μου είναι πολύ γνώριμη η επιχειρηματολογία σου . Προσωπικές επιθέσεις για την γνώμη τρίτου με αφορισμούς , χωρίς επιχειρήματα ή αντεπιχειρήματα σε αυτά τα πολλά που έχω δημόσια διατυπώσει. Ξέρω από λίβελλους, έχω εντρυφήσει στο λογοτεχνικό αυτό είδος από νεότητος, όμως τώρα είμαστε μεγάλοι ......
γ) Ο νόμος -το ξαναγράφω- απαιτούσε -ιδίως αυτός- τεράστια , τριαντασέλιδη τουλάχιστον ερμηνευτική, λεπτομερέστατη εγκύκλιο και αυτή ουδέποτε εξεδόθη. Ούτε μία αράδα! ... Θεσμικό ατύχημα ή δυστύχημα ή -όπως υποψιάζομαι- δολιοφθορά του νόμου.
δ) Ξέρουμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ότι πρώτη φορά , ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, δεν έγινε σφαγή στις συνεντεύξεις ΚΑΙΤΟΙ οι μελέτες περίπτωσης ήταν δύσκολες (Αυτές στις οποίες απάντησα δημόσια για όλους από το 2011) Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τον μέσο όρο των συνεντεύξεων. Έχω σοβαρότατες ενδείξεις ότι ήταν πολύ ψηλά και περιορίστηκαν οι αδικίες πάρα πολύ. (Η αδικία της «σφαγής με το βαμβάκι», δεν μπορεί να περιοριστεί εξ ορισμού) Οι αδικίες «με τον μπαλντά του χασάπη» δεν έγιναν αν και γνωρίζω μία αποκλίνουσα περίπτωση μοριοδότησης - εν ψυχρώ σφαγιαστικής- σε μία περίπτωση για την επιλογή ΔΔΕ . Δεν έχω μεγάλο ενδιαφέρον στατιστικής επεξεργασίας των πινάκων, διότι ασχολούμαι και με άλλα. Ίσως όμως θα έπρεπε να ασχοληθώ για να μιλάω με νούμερα και όχι με εικασίες. Ελπίζω να γίνουν οι επιλογές ΔΣΜ και θα το δούμε και εκεί σε συγκρίσιμες διαχρονικά επιλογές. Έχουμε πει ότι έχουμε «διαρροή θεμάτων» αφού στις επιλογές ΔΣΜ, απαγορεύονται οι μελέτες περίπτωσης και όλοι θα εξετασθούν σε ερωτήσεις πάνω στην αξιολόγηση ΜΟΝΟΝ! Απαγορεύονται από τον ίδιο τον νόμο ΡΗΤΑ, άλλες ερωτήσεις!!!!
Δίνω ένα 10% να γίνουν οι επιλογές ΔΣΜ και αν γίνουν θα έχουμε ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΝΙΚΗ, αλλά φυσικά δεν ξέρω αν θα κερδηθεί και ο πόλεμος με την αναξιοκρατία στην πατρίδα μας, διότι η αν-αξιοκρατία είναι συστατικό της κουλτούρας μας. ....

Έλεος
|

κ. Πλατάρο, διαβάζετε αυτά που γράφετε; Έχετε ξεφύγει... Έλεος πια!

ΠΕ70
|

Πάρτε το απόφαση. Μ'αυτήν την Κυβέρνηση νέοι ΔΣΜ δεν πρόκειται να οριστούν.

Υποψήφιος/α
|

Δεν αξίζει στην εκπαιδευτική κοινότητα αυτός ο εμπαιγμός. Ας αποφασίσει η υπουργός τι θέλει να γίνει και ας το ξεκαθαρίσει. Έχει γίνει ανέκδοτο η υπόθεση...

enikos
|

Αγαπητέ συνάδελφε, για να είσαι υποψήφιος και στα δύο πρέπει να έχεις τουλάχιστον μια τριετία σε κάθε τύπο σχολείου. Αυτοί που πληρούν τις προϋποθέσεις και ταυτόχρονα επιθυμούν να βάλουν για διευθυντές και σε ΕΠΑΛ και σε ΓΕΛ είναι ελάχιστοι σε σχέση με τους υπόλοιπους υποψήφιους διευθυντές.

@enikos
|

Η πρότασή σας είναι ανεφάρμοστη γιατί υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι Διευθυντές γενικών μαθημάτων που έχουν εργαστεία και σε ΕΠΑΛ,άρα μπορούν να είναι υποψήφιοι και σε Γυμνάσια-ΓΕΛ και σε ΕΠΑΛ.

Τρύφωνας
|

Τα προβλήματα στα σχολεία ούνε που δεν υπάρχει ευρώ για πετρέλαιο-φ.αέριο και ΔΕΗ και όχι πότε θα γ΄νουν οι επιλογές ΔΣΜ...θΑ ΠΑΓΏΣΟΥΜΕ ! ! !

Πλατάρος Γιάννης
|

και μια πρόταση απο΄ φίλο που μου φάνηκε να δίνει άμεση διέξοδο από το αδιέξοδο:
Κατάθεση υπερεπείγουσας τροπολογίας και πρόσθεση μιας διάζευξης του τύπου
(στελεχώνονται με εκπαιδευτικούς ...ή 30 έτη .......ή....25 έτη........ή 15 έτη ...) «ή -ελλείψει αιτήσεων- με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στις περιφερειακές Διευθύνσεις ή ΔΕ ή ΠΕ , χωρίς αίτησή τους ...»

jjs
|

Ακούω ότι πολλοί μπήκαν σε συμβούλια χωρίς τη θέλησή τους. Δεν ξέρω αν μπορούν να παραιτηθούν, αναρωτιέμαι όμως τι θα γίνει αν δηλώσουν ότι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι διευθυντές.

Πλατάρος Γιάννης
|

Μια φαεινή σκέψη:
* Το υπέρτατο καθήκον ενός αιρετού ήταν η συμμετοχή σε Συμβούλια επιλογής , που πλέον έχει καταργηθεί.
* Υπάρχουν κενές θέσεις Συμβουλίων για στελέχωση και αιτήσεις από αιρετούς ΔΕΝ γίνονται.
ΑΡΑ:
Τα ποσοστά συμμετοχής στις πρόσφατες εκλογές ήταν -λογικά- τεράστια και είχαμε τεράστια αφύσικη συμμετοχή στις ηλεκτρονικές εκλογές.
(Δεν πιστεύω να έκανα νοητικό άλμα... Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει)

Λέων Αθήνα
|

Οι εκλογές είναι κοντά!
Αν θέλατε θα είχαν γίνει οι κρίσεις ήδη!!!

Οικονομολόγος
|

@ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ
Αν σε έβαλαν χωρίς την θέληση σου σε συμβούλιο επιλογής τότε πες τους ότι θα βάλεις υποψηφιότητα για διευθυντής οπότε είναι υποχρεωμένοι να σε βγάλουν από το συμβούλιο.
Στην συνέχεια μπορείς είτε να μην βάλεις υποψηφιότητα για διευθυντής (άλλαξα γνώμη) είτε να βάλεις υποψηφιότητα και να μην δηλώσεις σχολεία όταν έρθει η ώρα των δηλώσεων.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ